Foto bij Niall voor Thomaslacey 16+

Morgen weer school I hate it.
Good luck to everybody.
xx



Ik schrok wakker door mijn wekker die afging zo hard als ik kon klopte ik erop en bleef nog even in mijn bed liggen. "Anouk!" hoorde ik mijn moeder roepen net als ik weer inslaap ging vallen. " Nog 5 minuten mam!" riep ik en mijn moeder verliet mijn kamer. Niet veel later kwam mijn kleine vervelende broertje mijn kamer binnen. Zonder aarzelen sprong hij op mijn bed en belande boven op mij. " Thomas!" riep ik zo luid als ik kon. Mijn moeder mijn kamer binnen en trok mijn broertje van mij af. " Liefje het is echt tijd om op te staan." zei ze nog voor ze mijn broertje bij zijn hand vastpakte en ze samen mijn kamer uitliepen. Vermoeid probeerde ik overeind te blijven en strompelde naar mijn kast om mijn zwemgrief te pakken ik ging namelijk zwemmen met mijn beste vriend. Ik keek op mijn klok en zag dat ik maar 15 minuten meer had voor Niall me kwam ophalen. "F*ck!" riep ik en liep zo snel als ik kon naar de badkamer en begon me om te kleden.
Na 10 minuten was ik eindelijk klaar en rende de badkamer uit. De handdoek die ik uit de kast had gepakt stak ik en mijn tas. Beneden at ik nog snel een appel. Net als die op was ging de deurbel. De rest van mijn appel gooide ik in de vuilbak en ik liep zo snel als ik kon naar de deur. Toen ik in de hal kwam zag ik mijn kleine broertje in de hoek staan. Ik liep gewoon door en negeerde hem hij moest deze morgen maar niet zo vervelend gedaan hebben mijn wraak komt wel nog daar mag hij zeker van zijn. Niet veel later opende ik de deur. "Hi Anouk." zei Niall met een glimlach op zijn gezicht. "Hejj Ni" zei ik en gaf hem een knuffel. Niall knuffelde me eerst niet terug maar na een paar seconde herpakte hij zich weer en sloot zijn armen om me heen. Dit moment mocht wel eeuwen van me blijven duren maar werd verstoort door mijn broertje die begon te schreeuwen " Kussen, Kussen!". "Thomas!" riep ik en er ontstonden blosjes op mijn wangen. Ik keek naar Niall en zag dat hij ook rode wangen had en naar de grond staarde. "Anouk ben je klaar om te gaan?" vroeg hij terwijl hij nog steeds naar de grond staarde. "Jah ik ga juist nog even mijn tas uit de living halen. " zei ik nog voor ik de living inliep. Ik pakte mijn tas en liep samen met Niall het huis uit. Het zwembad was maar een paar minuutjes lopen van mijn huis dus we konden te voet gaan. Er was een ijzige stilte we wisten allebei niet wat te zeggen door wat mijn broertje zei. "Sorry voor daarnet mijn broertje kan nogal lastig zijn." zei ik om de stilte te verbreken. "Geeft niet kleine kindjes kunnen nou eenmaal vervelend zijn." antwoorde Niall. "Mijn broertje is de beste in vervelend zijn moest je er een prijs mee kunnen winnen hij won altijd." zei ik en we begonnen allebei te lachen. Niet veel later kwamen we aan bij het zwembad. We toonden beiden onze pasjes en liepen naar binnen. "Ik ga me omkleden." zei ik en liep een kleedhokje binnen. Net voor ik de deur sloot zag ik Niall het kleedhokje rechtover mij binnen gaan. Ik deed mijn bikini aan en deed het hokje opslot. De sleutel hing ik om mn pols. Ik keek om me heen Niall was nergens te zien zacht klopte ik op het deurtje van Nialls kleedhokje. "Niall" fluisterde ik. Een paar seconde later deed hij de deur open. " Dat duurde lang jongens zeggen altijd dat meisjes er lang over doen om hun om te kleden maar dit is het bewijs da jullie er even lang of nog langer kunnen overdoen." zei ik lachend. "Mm ik moest even denken over wat je broertje zei." antwoorde hij. Ik keek hem verward aan en vroeg " Wat bedoel je?" " Laat maar je gaat het toch nooit begrijpen." antwoorde Niall ik zag de teleurstelling in zijn ogen. "Gaan we?" vroeg ik aan hem. Niall pakte mijn hand beet en we liepen samen richting het zwembad. Net aan de rand stopte hij en liet mijn hand los. Ik schrok toen ik opeens het water werd ingetrokken. Als we beiden terug bovenkwamen duwde ik Niall terug onderwater. Hij had me maar niet het water moeten intrekken. Ik hoorde mensen om ons heen lachen en zag ze naar ons kijken er waren reacties te horen van " Ohwn wat lief zijn die twee toch" tot " die twee zijn echt het perfecte koppel". Gelukkig had Niall dit niet gehoord omdat hij nog steeds onder water was. Ik schrok toen plots twee armen me stevig vast pakten. Snel draaide ik mij om en Niall sloeg zijn armen weer om me heen. Ik kon uren blijven staren in zijn ogen. Voordat ik het doorhad had hij zijn lippen op die van mij gedrukt. Zonder twijfelen kuste ik hem terug zo bleven we wel een paar minuten staan tot er een jongen riep " Get a room". Meteen keek ik naar de jongen die ondertussen naast Niall stond en zei " Keep her she's hot." de jongen knipoogde nog naar me en liep dan richting de uitgang. "Misschien moeten wij ook maar gaan." fluisterde ik. Niall pakte mijn hand beet en trok me mee naar de kleedhokjes. Ik dacht dat hij mij naar mijn kleedhokje zou brengen maar hij trok me me dat van hem in. Zacht duwde hij me tegen de muur en plante zijn lippen terug op die van mij. Ik kuste hem zacht terug. Niall tikte met zijn tong tegen mijn lippen aan die ik zonder aarzelen opende. We begonnen heviger te zoenen. Hij maakte de touwtjes van mijn bikini los die even later op de grond viel. Ik sloeg mijn benen om zijn middel. Niall stopte onze kus en drukte zijn lippen in mijn nek. Ik voelde hoe hij zacht op mijn huid zuigt en er waarschijnlijk een paar zuigplekjes te voorschijn kwamen. "Niall" kreunde ik en zijn lippen verlieten mijn nek. Ik maakte zijn zwembroek los die viel tot op zijn enkels. Niall deed deze verder uit en trok mijn bikini broekje ook uit en smeet het bij de rest van ons zwemgrief die over de vloer verspreid ligt. " Zal ik jou eens lekker verwennen?" fluisterde ik in zijn oor. Ik gaf hem de kans niet om te antwoorden of ik had mijn hand al om zijn lid gesloten en begon hem traag af te trekken. " Anouk please harder." smeekte hij me tussen een paar kreunen door. Ik liet mijn hand er steeds sneller om heen glijden. Om hem nog wat extra te plagen liet ik mijn tong er even over likken waardoor hij nog harder begon te kreunen. Net voor hij ging komen stopte ik. "Mijn beurt." fluisterde Niall hees in mijn oor. Hij drukte zijn lippen weer op die van mij en liet zijn handen over mijn borsten glijden en begon ze zacht te strelen. "Niall." kreunde ik tegen zijn lippen aan en voelde hem glimlachen. Zijn handen verlieten mijn borsten even later en pakten mijn heupen beet ik wist wat hij wou ik sloeg mijn benen om zijn middel. Niall pakte mijn heupen nog steviger vast voor extra ondersteuning. Hij gleed in me en Niall begon zacht te stoten. "Harder." kreunde ik tegen zijn lippen aan en hij versnelde het tempo. Alle mensen konden ons vast horen maar dat kon me niet schelen. "Anouk." kreunde hij en niet veel later voelde ik hoe hij zijn sperma diep in mij spoot. Hij gleed uit me en ik stond nu recht voor hem " I love you Niall" zei ik. "Love you to Anouk" antwoorde hij.



Hope you like it.
Let me know what you think about it.
Love you all
much love and kisses
Sarah
xxxx

Reageer (1)

  • Ashtonswife

    Super goed! I like it xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen