Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • ziamunicorns

    Hij gaat dr verkrachten...

    1 decennium geleden
  • FearlessFire

    Oh Harry, je word dit meisje haar dood..

    1 decennium geleden
  • Oleada

    Oh No ... dat kan nooit iets goeds zijn dat Harry in gedachten heeft. Ach, jou kennende is het weer iets waardoor ik hem weer maar eens de haren uit zijn hoofd wil trekken of die prachtige ogen uit zijn oogkassen lepelen.
    Ik heb die gast ondertussen even een handleiding "Hoe doe je vriendelijk tegen Emma" opgestuurd via een dozijn postduiven, aangezien de handleiding nogal dik was..
    Volgens mij heeft Harry de andere jongens gehersenspoelt of bedreigt, zeker en vast iets waardoor ze niet tegen hem in durven te gaan. Maar omdat ze eigenlijk diep vanbinnen een zuiver hart hebben als engelen bengelend aan een denneboom Oh God ik wordt hier lyrisch hebben ze medelijden met Emma - vooral Niall en Zayn - Gotta love them..
    Maar Harry, Oh Harry de krullebol, is zo verwoestend en verknipt in dat koppie van hem dat het hoogdringend tijd wordt voor: Hoe-straf-ik-Harry-ritueel-part-one
    Ergens in een verlaten uithoek van een verlaten land, op een verlaten weide in mijn kleine martel-schuur waar ik mijn scherpe marteltuigen aan het slijpen ben zal ik Harry vastketenen. En dan duizenden beeldschermen waar Emma wordt op afgebeeld laten afspelen ... En dan wordt hij zo gek en gefrustreerd van het zien van een gelukkige, niet in elkaar gedeukte, lachende, vrolijke Emma (met Niall, Oh dat zou pas echt goed zijn, haha) ... Dat hij zal smeken om pijn gedaan te worden met het enige echte brandmerk mes.

    Oké, nu ga ik verder met het inpakken van mijn valies (:
    x

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    Wow leuke stukje :)
    Ga snel verde xx

    1 decennium geleden
  • Bibbl3

    Zo goed! Snel verder!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen