Foto bij hoofstuk 4

Intussen is school voorbij

"Mam ik ben thuis' roep ik van uit de hal. "Welkom thuis liever, Thee?" Roept mijn moeder van uit de keuken. "Ja graag. Ik ga even mijn spullen op mijn kamer dumpen en dan kom ik." roep ik terug. Ik loop de trap op naar mijn kamer. Over mijn kamer trouwens. Een muur is Appeltjes groen, de ander zijn licht geel. Ik heb een hoogslaper met daaronder mijn bureau en een boekenplank. Verder staat er een kledingkast , Een mini koelkastje, een tafeltje met stoelen en kast met mijn hockey trofeeën. Ik zet mij tas langs mijn bureau neer. Ik pak mijn telefoon uit mijn tas zet hem aan en zie dat ik 2 berichten heb. Zeker van mijn hockey vriendinnen. Ik lees ze allebei door. De eerst van Sanne : * Hi Am, Vanavond zin om een film te kijken bij mij thuis? Zo ja zie ik je om 7 uur xox Sanne* . Ik stuurde snel iets terug: *Hi Sanne, Ja leuk. Zie ik je straks x Amy*. Het tweede berichtje van Emma: *Amy!, Ik geef zaterdag een feestje ik heb Sanne ook uit genodigd en er komen wat mensen van mijn klas langs waaronder Floris je weet wel die jongen waar ik verliefd op ben. Ik jullie mij helpen en hem gelijk ontmoeten. xx Emma P.s laat snel weten of je kan* . Ik stuur snel terug: *Hi Emma, Natuurlijk kom ik. Kan ik eindelijk Floris ontmoeten. Hoe laat begint het feestje x Amy*. Ik stop mijn telefoon in mijn zak en loop naar beneden. "Mam ik ga straks naar Sanne een film kijken" zeg ik als ik bij mijn moeder aan de keuken tafel ga zitten. "Leuk lieverd" zeg mijn moeder "Trouwens Emma geeft een feestje zaterdag ik mag wel gaan ? " vraag ik aan mijn moeder. "Ja natuurlijk, Maar hoe ging het op school vandaag" zegt mijn moeder. Ik vind het altijd een irritante vraag. Ik heb haar ook niks over D.B vertelt. Over het algemeen ging het vandaag goed vanwege Dylan en Daniel. Dus antwoord ik : "Goed hoor ma, Ik had een 8 voor geschiedenis " zeg ik terwijl ik daarna een slokje neem van mijn thee. "Fijn lieverd, Er belde net trouwens iemand voor je een of ander Daniel" zegt mijn moeder lachend. Daniel waarom zal hij mij bellen. "Wat is het nummer dan bel ik wel terug hij zit bij mijn in de klas" zeg ik terug. Ik vraag me af hoe hij zo snel kon bellen toen hij thuis was voor ik thuis was. Ook al woont hij 3 stopt verder weg en is de tijd tussen door een kwartier. Ik vraag me eerder af waarover hij mij gebeld heeft. "Het briefje met het nummer ligt bij de telefoon" zeg mijn moeder naar de telefoon gebarend. Ik loop er heen en druk het nummer in en loop de keuken uit. Hij gaat eerst verschillende keer over en dan: "Hallo met Jill Brussel" hoor ik stem aan de ander kan van de lijn. "Hallo met Amy is Daniel toevallig thuis?" zeg ik rustig. Ik nee aan dat ik zijn jonger zusje aan de telefoon had. " Ja momentje" Vaag hoor ik haar iets roepen. "Met Daniel " hoor na ongeveer een half minuut. "Hoi met Amy je had gebeld" zeg ik. "Amy jij bent het Jill zeg ook nooit wie het is. Ja inderdaad ik vroeg me af of jij je werkstuk voor Nederlands al af had ik loop een beetje vast" hoor ik Daniel stem zeggen. Ik had het mijne inderdaad af ik lacht even zonder geluid. "Ja dat heb ik af, Ik kan je wel helpen als je wilt wat dacht je van morgen van school in de bieb van school" zeg ik terug. "Ok, Bedankt dan neem ik morgen alles mee op mijn USB stick. Zie ik je morgen Amy" zegt Daniel aan de ander kant van de telefoon. "Ok tot morgen" zeg ik en daarna hang ik de telefoon op. Als ik de keuken weer in kom lopen vraag mijn moeder "Enne?". Ik lach en zeg" Hij wilde hulp bij zijn werkstuk, we ga morgen naar school samen kijken wat ik kan doen om te helpen" zeg ik terug Mijn moeder lacht. Ik drink mijn thee op en loop naar mijn kamer. In een doos op mijn bureau zitten de brieven van D.B. De beer zet ik ook op mijn bureau neer. Daarna begin ik aan mijn huis werk. Ik hoop dat ik snel weer een brief krijg van D.B misschien moet ik een advertentie op het prikbord in ga hangen waar meer mede delingen en zo worden op gehangen.

Reageer (3)

  • xEvax

    verder !!!

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Whoop whoop
    Snel verder please!!!!

    1 decennium geleden
  • PinkxBrownie

    Leuk, snel weer verder he! (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen