Foto bij #OO1

'KUKELEKUUUUUHH !!!!'
Hmpf... Ik vond het al erg genoeg om met het uiteindsel van één van mijn soortgenoten in mijn gezicht te slapen, wordt ik ook nog eens wakker gekraait door zo'n Kakelwezen. Niet al te voorzichtig duw ik met mijn eigen flubberige achterkant mijn achterneefje of zoiets dergelijks weg. Héérlijk ontspannen en uitgerust begin ik met mijn dagelijkse ochtendgymnastiek. Tot mijn grote ongenoegen wordt ik ruig gestoord door een fel licht boven mijn koppie. Ik hoor al mijn flubberige familieleden een gek, piepend lawaai maken. We kunnen dus tóch geluid uit ons mondje laten komen !
Geïnteresseerd kijk ik met mijn friemelige oogjes naar het felle licht, ben ik nú alweer in de hemel ? Ik vind het leven, hoe ze dat noemen, toch een beetje ééntonig. Die paar daagjes dat ik hier ben, heb ik nog níks spannends of opwindends gedaan ! Plotseling zie ik een grote klomp met worstjes eraan boven mijn hoofd, die het prachtige hemellicht verstoord. Komt die hand me pakken om me naar de hel te brengen ? Had ik mijn irritante familielid die op me lag, tóch niet zo hardhandig weg moeten duwen ? Helemaal in paniek begin ik al piepend zo vlug als ik kan rond te kruipen, over al mijn soortgenoten heen.
'Ah, jou mot ik hebbe'
Het enige wat ik daarna nog zag, was de grote, zwarte vlek die me ruig vastgreep...

Reageer (4)

  • KimOkumura

    Haha, geweldig ;).

    1 decennium geleden
  • Puntjuuhh

    Awesome!

    1 decennium geleden
  • Snowfallx

    hagrid (H)
    denk ik
    ga je nog verder?

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Wel eh, dit is een originele story :'D
    Abo :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen