Foto bij 1.1O || Troubles

Dit is om jullie te motiveren =)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Quies

    Ok, ik had dus een hele reactie getypt maar perongeluk op f5 geklikt en nu is die dus weg.. haha, ik ben een beetje te lui om hem helemaal opnieuw te typen maar het kwam hierop neer: neem tijd om je hoofdstukjes na te lezen om hier en daar nog wat dingen aan te passen zodat het aangenamer leest zoals 'Een deur werd zichtbaar. Professor McGonagall klopte op de deur. We hoorde een zachte binnen!' daar kun je gemakkelijk een zin of twee van maken bv: 'Een deur werd zichtbaar en McGongall klopte op het hout. Het geluid dreef de kamer binnen en een zacht 'binnen!' klonk op.' ofzoiets, het is maar een improvisatie hierzo, en bij die waterspuwer schrijf je 'de' trap alsof je hem al eens hebt gezien, ik zou 'een' trap gebruikt hebben, anyway, ik vind het wel een tof hoofdstukje alleen weeral wat kort, het is gemakkelijker om er cliffhangers in te verwerken zo (zoals hier) maar het zou toch leuker zijn als de hoofdstukjes wat langer waren, veel plezier op kamp!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen