Foto bij Hoofdstuk 72

Hallotjes!
IK HEB VAKANTIE!!
Dat betekent voor mijn rust en voor jullie hoofdstukjes.
Ik heb nu weer tijd om te schrijven en dat ga ik ook doen.
Dit stukje is niet zo groot, sorry daarvoor!

Vanavond heb ik schoolfeest en ik heb daar zo veel zin in!!
Morgen moet ik mijn boeken inleveren en donderdag heb ik mijn herkansing en daarna heb ik echt VAKANTIE!!
Ik word hier zo vrolijk van!!

Ik hoop dat jullie niet boos op me zijn omdat ik al een hele tijd niks geactiveerd heb,
maar ik ga het inhalen. Belooft!!

Xx,
Storiesxx3

Het is nu drie uur later dat ik Charlie het huis uit heb gegooid. Vincent sms’te me nog dat hij het wel grappig vond dat zijn broertje nat was. Er is er tenminste één die kan lachen. Ik lig languit op mijn bed en staar naar het plafond. Ik moet over anderhalf uur werken, waar ik totaal geen zin in heb maar het moet. Dan komt Ilja super vrolijk mijn kamer binnengelopen. Ze springt op mijn bed en gaat naast mijn zitten. “Aim?” “Ja, wat is er?” “Heb jij je post nog gelezen?” “Nee, hoezo?” “Oh dan weet je dus ook niet van die reünie?” “Reünie?” “Ja over een week is er een schoolreünie van onze examenklas in Italië.” “Wat Italië”zeg ik en zit meteen weer rechtop. “Ja in Italië en ik heb er zo veel zin in.” “Ja ik ook! Het is altijd heerlijk weer in Italië.” “Ja, kunnen we eindelijk weer een beetje bruin worden!” “Ja”zeg ik enthousiast. “Hoelang blijven we daar?” “Een week”zegt Ilja vrolijk. “Ah heerlijk. Ik ben echt toe aan een vakantie.” “Ik ook.” Beide gaan we languit op mijn bed liggen en staren naar het plafond. Dan gaat mijn mobiel af en veer ik omhoog. Ik pak mijn mobiel en zie dat Gwen belt. Ik neem op en hoor dan gelijk een vrolijke Gwen. “ Hé zussie. Kan jij ff de deur open doen? Ik heb al een aantal keer aangebeld maar niemand doet open.” “Ik kom eraan. Momentje.” Ik hang op en loop dan met een grote glimlach naar beneden. Ik open de voordeur en zie dan Gwen staan met een super grote glimlach. “Hé” zeg ik vrolijk en geef haar een knuffel. “Hé, moet je werken straks?” “Ja jammer genoeg wel. Kom binnen.” Gwen loopt langs mij naar binnen en loopt direct naar de woonkamer. Ik loop achter haar aan en ga dan op de bank zitten.Gwen blijft staan en kijkt me met een super grote glimlach aan. “Waarom lach je zo eng” vraag ik. “Ik moet je iets vertellen. Ik ben vandaag gebeld en ik mag een modeshow gaan geven met mijn kleren.” “Oh my god, Gwen” zeg ik blij en sta op van de bank. Ik geef Gwen een dikke knuffel en ze knijpt me bijna fijn. Ik laat haar weer los en we lachen naar elkaar. “En er is nog iets.” Mijn wenkbrauwen gaan omhoog en ik kijk haar aan. “Ik weet sinds een paar dagen dat je tante wordt.” Een gil verlaat mijn mond en geef dan Gwen weer een knuffel. Ik hoor Ilja van de trap afkomen en zie haar dan raar naar ons kijken. “Wat is eraan de hand? Is Peter overleden?” Ik laat Gwen los en beide kijken we Ilja raar aan. “Er is niks met Peter” zegt Gwen. “Gwen vertelt me net dat ik tante word.” “Oh my god”gilt Ilja en vliegt dan Gwen om haar nek. “Gefeliciteerd Gwen.” “Dank je wel Il.” Als Ilja Gwen weer heeft losgelaten staan we met z’n drieën te lachen. Gwen krijgt haar eigen modeshow en ik word gewoon tante. OMG!

Reageer (2)

  • Girlicious

    Ach! Zo leuk! Een baby in de story!
    Misschien een hint voor Peter en Aimee?! :P
    Hoe was het schoolfeest?
    Het is je geraden dat je de gemaakte schade qua hoofdstukjes in gaat halen!
    Hoe durf je je abo's zo te verwaarlozen! ;)
    Snel verder!!!! (K)

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Jaaaa gwen krijgt een baby!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen