Foto bij Part 1.2: The first day

Sorry ik heb een foutje gemaakt; bij characters moet 'Emma' eigenlijk Isabella zijn. ;)
En bedankt voor jullie reacties! :D
Have Fun!

Ik liep samen met Isabella naar studieles. Ik ging naar mevrouw Houtzage toe en stelde me voor. 'Hallo, ik ben Sofya' zei ik. 'Aah jah. We hadden al gehoort dat we een nieuw leerlinge in de klas kregen. Fijn dat je er bent. Wil je mischien wat over jezelf vertellen? ' zei ze. Pfff. Waarom moest iedereen wat over me weten. Ik had er een hekel aan dus gaf ik een eerlijk andwoord. 'Nee, liever niet' 'Nou, laat mij dan maar een paar vragen stellen' Uff dacht ik. Wat kon ze lach doorzeuren. 'Wat zijn je hobby's?' vroeg ze met een glimlach. 'Uuh, finessen, muziek luisteren, gitaar spelen en met vrienden uitgaan' 'En kan je ook echt gitaar spelen, heb je zegmaar ook lessen gehad?' 'Ja, toen ik 6 jaar was ongeveer ben ik begonnen' 'Nou, oké dan. Ik denk dat dit info wel genoeg is. Ga maar naast Melissa zitten, daar is nog een plek vrij' zei ze en gebaarde naar een meisje met lange bruine haren. Ik liep naar haar toe en ging zitten. 'En mischien is het handig als iedereen even zijn naam noemt. Begin jij maar' zei de leraar en wees naar een meisje met blonde krullen. 'Rosalie' 'Stephanie' zei het meisje naast haar. En zo ging het maar door. Ik was iedereen zijn naam al weer kwijt. Behalve van Isabella, het meisje dat naast me zat bij de vorige les, Justin en Zack, de twee jongens die te laat waren en Melissa, waar ik nu naast zat. De les ging door met allerlei onderwerpen zoals; of iedereen zijn huiswerk opschreef in zijn agenda en maakten en allerlei schoolonderwerpen. Aastaande vrijdag hadden ze het klassefeest. 'Ga je ook mee?' had de lerares me nog gevraagd. Waarop ik zei dat ik het eerst moest vragen. Ze gingen eerst naar de bios en dan naar het huis van Justin. Daar gingen ze verderfeesten. Justin zei dat alles er geregeld zou zijn. Ook het eten. Aan de ene kant zou ik dolgraag willen. Maar aan de andere kant wist ik niet waarom ik het zo graag wilde. 'Ga je zo met ons zitten tijdens de pauze?' vroeg Melissa, het meisje dat naast me zat. 'Ja, is goed' Niet veel later ging de bel.
Ik liep naast Melissa, met nog een paar andere meiden, waaronder Isabella, naar de aula. We gingen in de rij staan voor het eten. En toen gingen we ergens zitten. 'Waarom ben je eigenlijk hiernaartoe verhuist?' vroeg een meisje die ook bij mij in de klas zat, maar wiens naam ik vergeten was. 'Umm, mijn moeder kreeg hier een goede baan aangeboden, dus toen zijn we hiernaartoe verhuist' 'En je vader dan?' vroeg het meisje door. 'Die heb ik nooit gekend'zei ik en op dat moment kwamen Justin, Zack en nog 2 andere jongens naast ons zitten. 'Wie heb je nooit gekend?' vroeg Zack me. 'Haar vader' andwoordde Melissa nog voordat ik wat kon zeggen. 'Ow, echt rot voor je. Is je vader overleden toen je klein was?' vroeg Zack weer. 'Uuh nee. Dat weet ik niet. Als ik het mijn moeder vraag, wil ze het me nooit vertellen' 'Dat is echt stom. Maar goed. Jullie doen wel allemaal mee hé?' vroeg Justin en veranderde van onderwerp. Dat vond ik wel fijn eerlijk gezegd. 'Met wat?'vroeg ik. 'We gaan het volgende uur spijbelen met wiskunde, je doet toch wel mee hé?' vroeg Justin me, en hij keek me recht in mijn ogen aan. 'Ja, tuurlijk. Gaat de hele klas?' 'Ja, het wordt echt vet gezellig. We gaan naar de Mac dicht in de buurt en Justin trakteert de hele klas!' zei Isabella opgewonden. 'Echt?' 'Ja, want hij heeft een weddeschap verloren' zei Zack lachend. 'Haha, oké dan' Er kwam een meisje die ik niet kende naar onze tafel, naar Justin toe en gaf hem een kus op zijn wang. 'Haay Sgatje. Heb je me gemist?' vroeg het meisje. 'Jaa, túúrlijk heb ik jou gemist' en Justin en het meisje, wiens naam ik nog steeds niet wist gingen weg. Ik voelde jalozie. Nee, dit mocht ik niet voelen. Ik verbied het mezelf. Dacht ik bijmezelf. Wat was ik stom. Stom om verlieft op hem te zijn. Nee, ik was niet verlieft. Punt. En probeerde mijn gedachten ergens anders op te richten. 'Ik zie jullie bij de fietsen' zei Justin en ging toen weg. 'Wij gaan ook' zei een van de jongens en gingen weg. 'Nou, dat was Ashley. Het vriendinnetje van Justin' informeerde Isabella me. Alsof ik dat nog niet doorhad. Ze leek me echt een verwende nest. 'Ow, oké' zei ik kalm. 'Waar woon je trouwens?' vroeg Melissa me. *'Oxford street 16' 'Dan kun je met mij en Justin meefietsten na school. Als je wilt natuurlijk' zei Melissa. 'Ja, dat is goed' Toen ging de bel eindelijk en we gingen gelijk weg.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Sorry ik wist geen andere straatnaam te verzinnen xd.

Reageer (4)

  • NNNatasja

    oxford street is in londen? :D

    1 decennium geleden
  • Mayfly

    Leeuk :D
    Ik lees snel verderr
    xx

    1 decennium geleden
  • Margoooot

    Mooi!!!!! x

    1 decennium geleden
  • WeasleyOurKing

    Je kan mooi schrijven :D Plies ga snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen