Foto bij Chapter 24

Heel kort hoofdstukje, sorry!
Ik ga namelijk eerst even iets voorbereiden voor de komende hoofdstukken :D

‘Zorg je er wel voor dat je om 12 uur weer thuis bent?’ Vroeg ik aan Alice toen ze de deur uit liep.
‘Jawel, tot dadelijk!’ de deur viel achter haar dicht.
Na 5 jaar waren we weer terug gegaan naar Amerika. Het was te zonnig in Nederland terwijl het er toch bekent om staat dat het daar vaak bewolkt is. We waren terug verhuisd voor Megan, het ging slecht met haar en Abigail wou graag dichterbij wonen. Daarom woonde we nu in Bellingham. Een mooie stad in de staat Washington. Nu dat Alice weg was gegaan was ik alleen thuis. Abby was samen met de jongens naar Megan gegaan.
Ik legde mijn boek weg en zette de tv aan. Er was een goeie film op.
Rond half 12 was de film net afgelopen en de telefoon ging. Ik stond op en nam op.
‘Hallo met Jasper Hale.’ Ik deed mijn hand in mijn broekzak en luisterde. Op de achtergrond hoorde ik geschreeuw van mensen.
‘PAPA! Kom me halen! Er is iets behoorlijks misgegaan en ik weet niet wat ik moet doen.’ Huilde Alice. Ik schrok en dacht razend snel na.
‘Waar ben je nu?’ vroeg ik en probeerde haar te kalmeren.
‘Op het stran… AAHHH!’ ik hoorde een klap en verder niets meer dan alleen de pieptoon.
Ik liet de telefoon vallen en zonder verder nog iets te pakken rende ik naar het strand toe.

Reageer (1)

  • Yixing

    NOT FAIR. CLIFFHANGER. Ik ben echt zo benieuwd wat er nu gaat gebeuren en wat er aan de hand is :O Jasper us overigens heel cute als daddy :3
    Anyways, snel verder? <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen