Foto bij His Curly Hair - 5

Wel reacties blijven plaatsen he! (niet dat ik anders niet door ga met posten... Maar het kan me wel motiveren meer te posten?) dit hoofdstukje is wat langer (:
xxx kudo's super welkommm

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • RandomnessXx

    Ik wil Louis als mijn dramadocent. Dit jaar had ik een gestoorde hippie. (ik heb niks tegen hippies, maar zij was echt gek)
    Ken je me ook weer wat beter. Wat je vast héél graag wil *kuchkuch*.
    Arme Tommo... Ik vind het zielig voor hem dat Harry dood is. Eigenlijk is dat zieliger voor Harry maar je snapt me wel. Toch? Toch?

    Ik vind het wel leuk dat Louis hier oud is. Om de één of andere reden heb ik ooit een keer bedacht dat Louis als oude man veel lachrimpels heeft en een grote bril met een bruin montuur, en dat hij een beetje is zoals die aardige oude man die iedereen wel op de hoek van de straat heeft wonen, en die je altijd groet als je 's ochtends naar school fietst. En dan niet op een pedo manier maar op een aardige manier. En als je bij hem op bezoek gaat zitten de caramel en de koekjes in één trommel waardoor alles aan elkaar kleeft, maar dat geeft niet want koek met caramel is lekker. En het huis ruikt naar cake en katten. En naar oud.
    Ik begin een beetje door te draaien, maar hopelijk vind je het niet erg dat ik tot nu toe alleen maar onzin heb geschreven die totaal niet relevant is. Ik vind dat meestal wel leuk, maar ik weet niet hoe dat met andere mensen zit.

    By the by, (by the way is te cliché) als ik dit verhaal eerder had gezien had ik wel eerder gereageerd, maar ik had geen internet (oh mijn geitenkaas (ik ben niet gelovig en dan is het zo stom om oh mijn God te zeggen) mijn autocorrect kent het woord internet niet. Hij blijft maar proberen er interessant van te maken. ?_? ) op vakantie. (dat is in Frankrijk, in een dorp met drie huizen, één man, één koe en welgeteld honderddrieënvijftig kippen en drie hanen, die alledrie niet snappen dat hanen pas kraaien als het licht wordt, en daarom kraaien om drie uur 's nachts, wat dan weer tot gevolg had dat ik overwoog te stoppen vegetarisch te zijn en die hanen levend op te vreten, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.) Is deze reactie lang genoeg? Bij lange na niet. Ik moetnig minstens drie keer zo veel schrijven, masr misschien wel over iets dat met het verhaal te maken heeft en niet over honderddrieënvijftig kippen of zo.
    Laten we het hebben over drieduizendtweehonderdéénenzestig geitenkeutels op een dakrand. Snap je het niet? (leestip) Rebel met Vleugels van Marcel Roijaardis. Als je van humor, Griekse mythes en avontuur houdt weet ik zeker dat je het geweldig vindt.

    Maar. Je verhaal. HET IS GEWELDIG. Punt.

    Eigenlijk wil ik verder lezen maar dit schrijven is ook leuk.
    Het is best wel knap van je dat je tot hier door bent blijven lezen en mijn onzin hebt geslikt. Ik beloof je dat het beter wordt na deze punt --›.

    Ik ben echt benieuwd waarom Harry Moments zingt. (Ik weet dat ik hebt beloofd dat hiet na de punt beter zou worden, maar ik moet toch even vermelden dat Ed Oh Mijn Geitenkaas Sheeran dat heeft geschreven.)
    Heeft zijn vriendinnetje misschien zelfmoord gepleegd, en daarna hij ook? (Daar gaat het lied namelijk over, voor de niet-ingewijden onder ons)
    Of misschien ging ze bij hem weg toen 1D opbrak en is hij daarom zo verdrietig? Omdat ze nooit echt van hém hield maar alleen van de fame?
    Of misschien had hij wel geen vriendin en bleef hij maar zoeken naar de Ware, maar kwam hij erachter dat de Ware niet bestaat, of misschien niet voor hem.
    Of hij ging onverwacht dood in een auto-ongeluk, of hij viel van het podium, of een menigte gestoorde fans verpletterde hem of wat dan ook, in ieder geval overleed hij en voor hij doodging was hij nooit verliefd geweest, of juist wel en hij mist haar (of hem, wie weet).

    Het is allemaal mogelijk. Maar jij bepaalt het. Ja jij, Heersbeestje, die zo dapper is geweest tot hier in het onsamenhangende oerwoud van mijn gedachten heeft rondgetrokken. (Wow. dat klonk dichterlijk. Volgensmij is het de koek met caramel, of het lied over de schoonheid van priemgetallen dat dit met me doet.)
    Maar denk maar niet dat ik hier ophoud. Nee nee, daar is deze reactie nog veel te kort voor. Dus ik hoop maar dat mijn DS niet crasht. (ik zit nu op internet op mijn 3DS omdat mijn computer is ingenomen.)

    Ik wil ook weten waarom Harry terug ging naar de bakkerij. Is er daar iets bijzonders gebeurd? Is hij daar verliefd geworden? Is hij daar overleden? En opnieuw, jij bepaalt het.
    Geitenkaas, geitenkaas, (dat is lekker spul trouwens. Vooral met honing en dan op wit stokbrood. Mag ook met basilicum. Dat je het effe weet.) geitenkaas. Geitenkaas! Dit is frustrerend want ik heb geen flauw idee! Of eigenlijk te veel ideeën. Ik vraag me af of andere mensen ook last van duizeligheid krijgen als er te veel mogelijkheden zijn. Of als de wekker gaat.
    Op het moment ben ik ook vreselijk verkouden maar dat komt doordat ik ben gaan zwemmen in een beekje om vijf uur 's ochtends. Wat echt niks voor mij is want in de vakantie kom ik altijd m'n nest pas rond 1 uur uit.

    Ben ik irritant? Want daar ben ik wel bang voor. Mensen die ik mag wil ik niet irriteren maar om bepaalde redenen gebeurt het wel vaak.
    De letters zijn op. Grint. Doei

    1 decennium geleden
  • AuroraX3

    phaha superleuk :) xxx

    1 decennium geleden
  • miemstyless

    Tuurlijk krijg je een reactie:)
    En natuurlijk een kudo!
    Deze storie is namelijk echt super. Goed!
    Je kunt trots zijn opgezegd hoor:D
    Yeaaaaah mr. Tomlinson. Ik wil hem ook wel als drama docent hoor:)
    Omg die oude vriend is Harry! En die komt bij haar:ooo
    Ook tomlinson....misschien ziet hij het en weet gij dat Harry het is!
    Ben echt benieuwd:)
    Snel verder hoor!!
    Xxxx(K)

    1 decennium geleden
  • XPAYNER

    LOUIS GAAT NAAR HAAR TOE EN HERKENT EEN OUD BANDLID, dus harry en dan vertelt hij dat harry is overleden omg

    1 decennium geleden
  • OdeToSleep

    c: GO TOMMOO
    Hem wil ik ook wel als drama docent hoor ;)
    Jammer dat relaties met leerlingen/geesten niet mogen/kunnen
    Potverdemilka :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen