Foto bij • 12. Jessica Carter

De volgende dag, was druk. Ik stond met een grote groep achter de schermen, we keken naar de pendle's, ik was hierna. Ik was gezellig aan het kletsen met, mensen. Het was een drukke boel. We konden op dit moment een pendle zien, van onze vrienden. " Jess, are you excited?" vroeg Justine, van iJustine. "I'm so excited, this is like my first time, at like a youtube thingy, and I'm so excited, but very nervous too," zei ik, lachend, " Yeah, It's so cool, al those fans are really nice, and I love this kinda things," sprak ze enthousiast. " yeah, I'm so nervous" sprak ik, ik sprong een beetje van mijn rechter op mijn linkervoet, want ik kon gewoon niet stil blijven staan. " It's going to be fine, darling," zei ze, terwijl ze me lachend aankeek. Ik was echt nerveus ik had nog nooit op een podium gestaan. Toen ik achter het tafeltje plaats nam, waren er een hoop mensen, er werd luid geklapt, en geschreeuwd, en ik had lichtelijk het gevoel of ik bij een one direction concert zat. Ik ging zitten, en keek lachend naar het publiek.

" Hey, you guys," zei ik lachend, en ook de andere begroette de menigte. " Okay, so we have some questions from the audience" zei een man, van de organisatie, we knikte en gingen verder. " My question is for, Zoë, When did you started using make-up?" vroeg ze, en Zoë gaf antwoord, na enkele vragen kwam er een vraag voor mij. " Jessica, how did you finally started to make youtube videos yourself?" vroeg een jongen. " Me and Alfie were just chillin and , he was convincing me to make a channel, and he just didn't stop, so I just had to make it. And the reason why everyone wanted to convince me, was because they made a game of it, and Alfie won, so yeah that's the story," zei ik, en hij was tevreden met zijn antwoord, Louis en Zoe keken me grijnzend aan. " this is a question for all of you, who's your favourite youtuber?" vroeg iemand. " the Janoskians," zei ik, waarna we allemaal één voor één antwoordde. na nog een aantal vragen waren we klaar, en gingen we backstage. " That was so much fun," sprak Zoë enthousiast, ik was ook hyper geworden.

" I loved it, so much," zei ik, en er was een hele grote glimlach op mijn gezicht te zien. " You were so good," zei Alfie, toen hij me zag en gaf me een knuffel."Thanks, you were great to," zei ik lachend, en zo ging de dag weer verder later die dag zaten ik en Tyler ergens in een afgelegen gang, en had hij zijn camera neer gezet, en zaten we tegen een muur aan. We hadden besloten een would you rather video te maken, ik had mijn telefoon en Tyler ook, en we hadden op twitter mensen gevraagd opties te sturen. " Okay, are you ready?" vroeg hij, " Yeah, of course, " zei ik, " Okay then," zei hij, en zette zijn camera aan, en begon te praten.

" Hey, everyone my name is Tyler , and today I'm with Jessica, or JustJessica on youtube. We met at playlist live where we are now, and we thought let's make a video so, yeah. We're doing a would you rather video, and we already ask you guys on twitter to send them in," zei Tyler enthousiast. ik glimlachte, " Okay, so we're both going to do 5, and Jessica is going to start," zei Tyler. " Okay, so the first is from @xGHoran, I love your name by the way, but the question. Would you rather, going to hyde park with Harry, or go to the Big Ben with Liam?" zei ik, " O my god, ermm this is hard, ermm go to hyde park with Harry," zei Tyler, " seriously, go to Hyde park with Harry, I would to the Big Ben with Liam," zei ik, " yeah, but I love the park," zei Tyler, met een onschuldig stemmethe waardoor we moesten lachen. " okay the next, this is from @TacoBellforfree," zei hij, " Ow I know why you chose this one," zei ik wetende dat Tyler dol was op Taco bell, waardoor we beide weer moesten lachen. " Okay so would you rather drink sweat, or eat a hairy sandwich," zei hij, " that's so gross," zei ik, " I would drink the sweat," zei Tyler, " Yeah, me too I think, because you can drink that in one time, and maybe throw up, but the hair would probably get stuck in your throat" zei ik, " Yeah, so the sweat," concludeerde Tyler lachend.

Zo gingen we nog een tijdje , door en deden ook nog een een american slang, video voor mijn channel, wat ook veel lach momenten creërde.dus het was echt heel gezzelig, het was al best laat toen we klaar waren, en toen ging ik naar mijn kamer om me klaar te maken voor het 2de feestje, die dag. Morgen zou de laatste dag zijn , en dan zouden we nog een aantal dagen blijven om Florida te zien.


Woehooo, yeah hier ben ik weer.
Ik heb dus 2 onvoldoendes gehaald met de toetsweek een 5,4 voor bio,
5.4 , serieus???, Gewoon, 0,1 voor een voldoende maar oké.
Dus jaa, morgen walibi, en omygod gister ging ik naar utrecht en we gingen naar starbucks!
en we zagen daar een kurt look a like niet normaal ! echt geniaal.
Kent iemand van jullie curve fever?, want maybe kunne we deze vakantie ergens een competitie starten fso lol
Maar oké, even wat Tyler time, Ik vind Tyler Oakley geweldig!, en sorry guys,
ook al is dit een Harries twins fanfic, ik kon het niet laten om er wat one direction in te gooien, ook omdat Tyler zo'n directioner is, lol.
Maar okee, Reacties maken me echt blij, en ik merk aan mezelf dat ik daardoor sneller schrijf ;$
ook al is het maar iets kleins, maar oke.
love u alll <'333 ( dit was echt zo langs surry)

Reageer (1)

  • nightqueen

    hooi, leuk verhaaal ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen