Foto bij His Signs - 7

Wat denken jullie dat Harry probeert uit te leggen? C: ik denk dat jullie het wel snappen namelijk. En hebben jullie al een beetje een idee hoe het verhaal verder gaat lopen? Tell me!
kudo's en reacties welkom C:
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • RandomnessXx

    Niet focussen op de vragen maar op de antwoorden... Dát doe ik dus verkeerd vij wiskunde! Ik vraag me almaar af waarom iemand toch 861,5 m2 parketvloer zou willen hebben en waarom diegen dan ook nog eens een vierde bij het ene bedrijf koopt, vij achtste bij een ander bedrijf en een achtste bij een derde bedrijf, maar daar moet ik dus helemaal niet over nadenken! Dankjewel, je hebt mijn wiskundeleraar van wanhoop gered, en mij van blijven zitten.

    Wat is dit nou weer voor slap gezeik over parketvloer...


    Ik hoop echt dat ze achter zijn naam komt. Ze moet het onder drama aan haar vriendin (ik ben haar naam vergeten) vragen, en dan moet Louis het horen.

    1 decennium geleden
  • AuroraX3

    juuj snel verder !!
    je schrijft echt fantastisch!!!<3

    1 decennium geleden
  • miemstyless

    Ik heb geen idee ik laat alles aan jou over.
    Je schrijft echt super goed zeg!
    Haha iPhone 7 zal dat ooit uitkomen... Vast wel.
    Hahahaha vrouwenshampoo echt super grappig!
    Vraag het aan Louis!
    Haha snel verder hoor, echt te spannend.
    Xxx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen