Foto bij Print 042

Heb het even van I've missed you | Louis Tomlinson gekopieerd, zodat jullie hier het ook even weten!
Oeh, er werd gevraagd of ik nog op vakantie ga. Wat zijn we toch weer belangstellend :-p. Maar ja, hoogstwaarschijnlijk ga ik ook op vakantie, naar LA, Amerika!
En niet zonder rede.. De oudste broer van m'n vader woont daar met z'n vrouw+(klein)kinderen. Hij heeft erg slechte nieren, en een paar jaar geleden mailde zijn vrouw rond of we wilden nadenken over een donornier. En daar heeft mijn vader zich dus voor aangeboden.
Er zijn al een heleboel testjes achter de rug, bijna alles is eigenlijk al klaar, dus we kunnen zeg maar elk moment te horen krijgen wanneer we weg kunnen. We gaan dan met mijn ouders (natuurlijk), broertje en zusje en ikzelf, ook als een soort vakantie. Ik ben daar nog nooit geweest, dus we gaan ook leuke dingen zien en doen en zoiets. Eigenlijk weet ik het nog niet, hihi.
Maar goed, denk dat ik zo het verhaal verteld heb.. Voor vragen vraag je maar en ik laat jullie de updates horen!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • HaZaLiLoNi

    OMG!!!! en kdenk eigenlijk wel dat ze dood is... al ze haar nek gebroken heeft fzo... Xx

    1 decennium geleden
  • StyleLamour

    Omg omg, snel een update!
    Love it, maar ze mag niet dood gaan
    X

    1 decennium geleden
  • Payno

    Als ze dood is! Echt dan vermoord ik jou!
    Maar oh my God!
    Ik werd gewoon misselijk bij het idee dat ze van dat balkon is gevallen!
    Echt waar, gadverdamme!
    x

    1 decennium geleden
  • AyaMalik

    OMG!!! Claire mag niet doooood (huil)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    OMG.
    Ze is toch niet dood he ?
    Please zeg me dat het niet waar is.
    snel verder.
    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen