Foto bij Crash fifteen

Zayn pov

"Mam, ik denk dat het beter is dat je even gaat wandelen" stelt Linn voor.
"Goed idee mijn liefje, jij zorgt wel voor papa en deze sexy boys" een grinnik verlaat Niall's mond.
"Het gaat over jou" hoor ik Liam tegen hem fluisteren. Ik kijk Niall aan en zie dat zijn wangen rood kleuren.
"Schat, neem je even mijn jas" vraagt Linn's moeder haar. Linn zucht eventjes en gaat de jas van haar moeder nemen.
"Liefde is mooi" zegt haar moeder plots, "maar alles krijgt wendingen" Linn geeft haar moeder haar jas.
"Aan alles zijn er negatieve kanten. In de liefde is dat dan voornamelijk wanneer er één van de twee plots verdwijnt" ze rits haar jas dicht en kijkt ons aan.
"Opgepast, gevaar loert om een klein hoekje"
Niet begrijpend kijken we de oude dame, die naar buiten gaat, na.
"Sorry jongens, mijn moeder is niet meer goed bij haar hoofd" zegt Linn verontschuldigend terwijl ze zuchtend in de zetel gaat zitten.
"Geeft niet hoor" zegt Liam en zet zit neer op de armleuning van de zetel.
"Bedoeld je moeder iets, met wat ze net zei?"
Linn haalt haar schouders op, "Meestal kraamt ze onzin uit, maar heel soms zit er wel waarheid in." Ik knik en ga op Liam's schoot zitten.
"Ohw, euhm... Linn. We hebben deze foto gevonden deze morgen. En we denken dat jij dat bent met Liam." Niall overhandigt Linn de foto en bedenkend kijkt ze ernaar. Ik houd mijn adem in. Wat als we ons nu grandioos vergist hebben ?
Plots kijkt Linn op naar Liam.
"Liam... Niet zeggen, euhm... Payne. Uit Wolverhampton ?"
Verwonderd knikt Liam.
"Linn Evan. Ook uit Wolverhampton."
Ik hoor Liam's hersenen gewoon kraken.
"Evan, Evan... Oh god, tuurlijk. Linn!" Allebei glimlachen ze, maar de rest, inclusief ik, begrijpt er niets van.
"Linn en ik waren vroeger buren en beste maatjes." Verduidelijkt Liam.
"Ohw, beste maatjes?" Vraagt Harry met een wenkbrauwwiebel.
"Sorry Harry, maar Liam viel toen al op jongens" zegt Linn. Een grinnik verlaat mijn mond, "En toen ontmoette ik Zayn" zegt Liam waarna hij me een zoen geeft.
"Jullie zijn echt schattig samen. Ik heb je toch altijd gezegd dat je iemand zou vinden" verteld Linn. Liam knikt en geeft me een knuffel.
"Wie gaat er mee naar het strand?" Vraagt Louis, die zich hier duidelijk doodverveeld, net zoals Harry en Niall. Alhoewel, Niall heeft het precies nogal druk met Linn onderzoekend aan te kijken.
"Ik wil wel mee" Liam springt op waardoor ik bijna op de grond val, maar me nog net op tijd weet recht te houden.
"Sorry" fluistert Liam wanneer hij me vasthoudt. "Vooruit dan"

Eens we in de auto zitten krijg ik bijna meteen hoofdpijn van het lawaai. Linn kan niet mee omdat ze bij haar vader moet blijven.
"Ik vind die vrouw eng" zegt Louis plots waardoor het muisstil word in de auto. Harry knikt. Haar woorden schieten me terug te binnen.
"Aangename kennismaking ik ben-" "Harry, niet?"
"En jij bent Louis, zijn vriendje niet?"
-
"Liefde is mooi"
"maar alles krijgt wendingen"
"Aan alles zijn er negatieve kanten. In de liefde is dat dan voornamelijk wanneer er één van de twee plots verdwijnt"
"Opgepast, gevaar loert om een klein hoekje"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen