Deze droom had ik nadat ik een hele tijd naar 1D muziek had geluisterd. (en op de een of andere manier kwam opeens Our Last Summer van de film Mamma Mia voorbij) misschien vandaar wel deze droom. Het voelt nogsteeds een beetje raar maar okay.

Langzaam word ik wakker. Het is best wel stil in de kamer waar we met z'n zessen slapen. Er is een bed leeg. Liam, Niall, Zayn en Louis liggen allemaal nog rustig te slapen. Maar Harry's bed is leeg. Dat is voor mijn gevoel nogal vreemd want normaal is Harry juist degene die altijd veel te lang in bed blijft liggen. Ik stap uit bed en haal mijn schouders op. Het zal wel denk ik bij mezelf. Ik loop naar de keuken daar zit Harry. Hij zegt niets. Het enige wat hij doet is een paar zwarte houten blokjes in een hoekje gooien. Ik kijk hem even aan. Hij zegt nog steeds niets en loopt dan weg. Hij loopt de deur uit. Ik wil nog vragen waar hij naar toe gaat, maar het is te laat. Hij is al weg. Opeens merk ik dat er iets ontbreekt. Ik kijk naar mijn twee One Direction armbandjes die ik al een hele tijd heb. Het zijn twee armbandjes die bestaan uit houten blokjes met een foto van de jongens van One Direction en hun namen. Ik kijk ernaar. Hmm ik ben nog nooit een hout blokje kwijt geraakt maar nu blijkt dat ik er maar liefst vier mis! Ik raak in paniek en bekijk de armbandjes goed. Ik check alle jongens en namen. Ik mis iemand, ik mis Harry! Ik raak nog erger in paniek. Waar kan hij nou zijn? Inmiddels zijn Niall, Liam, Louis en Zayn de keuken binnen gelopen. Ze kijken verbaasd als ze zien dat Harry er niet is. "Wat is er aan de hand?" vraagt Niall. "Ik ben Harry kwijt op allebei mijn armbandjes!" zeg ik. Dan herinner ik me dat Harry voordat hij wegging houten blokjes weggooiden. Ik loop naar het hoekje waar ze liggen. De tranen prikken in mijn ogen. Daar liggen ze, de vier blokjes met foto's van Harry en z'n naam. Ik raap ze op en leg ze op de tafel. Daar ligt een brief. Op de brief staat: Aan mijn beste vrienden. Ik open de envelop en begin te lezen. De tranen rollen over mijn wangen. Ik duw de brief in Liams handen. De andere drie jongens kijken over zijn schouder mee naar wat er geschreven is. Ik zie de tranen in hun ogen. Hij heeft de band verlaten. Hij is weg. Hij is echt weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen