Foto bij XXV.Alec

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Sonyara

    Wahahaha, echt geweldig!!!
    Alec is echt een sweetie, mooiboy, en boven op al LEKKER!!!
    Tja het is zeker om te doen, Felix vind ik gewoon eng, waarom: 1) groot, 2) breed, 3) sterk, 4) weinig zelfbeheersing, 5) misschien wel over protected... MAar boven op al wel een leuke personage...
    Dan zijn we het er bijde overeens van een super toffe MARCUS!! I like him, meer dan Caius, en ARO!!!. maar goed..
    MArcus heeft ook meer een papa kant die andere twee totaal niet!!!!!!
    Wahahahhahahaha,

    ALEC is verlieft op CICI.....
    CICI, heeft gelijk ze moet gewoon de wereld nu maar eens verder gaan ontdekken!!
    Aro moet niet zo piepen, ja idd vamps kunnen niet huilen, maar als ARO dat kon doen, dan had hij het zeker gedaan, dan was een oceaaan toch echt veels te klein!!!!
    Hmmmz, tja die achtergronden werken uiteindelijk, VET...
    O, je andere verhaal heb ik die dan wel eens gelezen?
    Volgens mij niet, of wel, is dat dat ze een zevenling krijgt van FELIX?
    Dat de drie, bij haar tansformatie zijn?
    Zo ja dan heb ik die gelezen. En ja dat verhaal Me LIKES...
    Wahahahahahahaha, hoop snel weer mogen lezen..
    Tja, eigenlijk worden wij gewooon te veel verwent.. (A)

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snel verder! <333333
    Sooorrrrryy dat ik zo lang niet meer heb gereageerd, maar ik heb al heel lang geen dingen meer gelezen (echt al iets van 4 weken, of zo) en het werden steeds meer pb's en steeds minder tijd, want meer huiswerk, en dus duurde het een tijdje...
    Alec is gewoon verliiiiieeeefd ^^
    Love it! =3

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen