YEAH! Ik ben naar Bobbejaanland vandaag geweest. <3


Ik heb in zoveel achtbanen geweest dat ik bij de Typhoon bijna flauwviel ofzoo, witte waasheid. xD
Naja, ik ben te vaak in (R)evolution & zo geweest.

De heftigste vond ik de 'Fly Away'
Letterlijk, vlieg je dan weg o,o
Je ligt op je buik, en dat is juist het engste. Je vliegt hoger totdat die propeller ( het is een propeller waar je aan het uiteinde aan vast zit. ) helemaal recht op staat.

Ik heb een geweldige dag gehad, alleen ben ik zo moe dat ik nu zelfs nog.. zzzzz..

Nee grapje. HIER KOMT het stukje ;o

Saved, at last. But still, not a Vampire. -.-
Aaron’s grijns word groter, en hij steekt zijn hand naar mij uit.
‘Kom dan liefje, ik zal het vlug en pijnloos doen.’
Aarzelend zet ik een stap voorwaarts, maar dan verschijnt Victoria aan zijn zijde.
‘We hadden een afspraak! Jij Alice, ik het mens.’ Sist ze, haar ogen kijken verlangend naar mij.
‘Ja, maar dat was vóór ik haar geur oppikte.’
Edward heeft in de gaten dat de twee alleen maar samen werkten om hun verlangens te vullen.
Hij grijpt Victoria van achteren, en Jasper springt op haar.
Alles gaat te snel voor mijn ogen, en heb niet in de gaten dat Aaron naar mij toe sluipt.
‘Zeg maar dag tegen je leven.’ Sist hij dicht bij mijn oor, ik schrik en geef een gil.
Aaron schiet ineens onderuit, en ligt languit over de grond.
Tot mijn verbazing zie ik Alice hem op de grond drukken.
‘Je hebt mij genoeg laten lijden.’ Sist ze nijdig.
Meteen verschijnt Rosalie aan haar zijde, terwijl ze helpt Aaron neer te krijgen.
Door alles heen, weet ik mijn adem nog te houden. Ik heb geen stap meer verroert, en zie hoe beide vampieren in de rook op gaan van het vuur.
Ik help Alice van de grond, die ondanks haar kracht tegen Aaron, nog enigszins ergens tegen moet leunen.
Ze glimlacht zwakjes, maar blijft evenwichtig tegen mij leunen.

* * * * * *

Alice zit dicht tegen mij aan, alsof ze bang is van haar eigen familie.
‘Alice, hoezo zei hij dat je eerder in zijn team hebt mee gedaan?’ Carlisle klinkt rustig.
Alice schuift nerveus van haar linker bil, naar haar rechter.
‘Nou.. Toen ik..’ Ze stopt, en kijkt een voor een naar de gezichten, en glimlacht voorzichtig.
Maar dan kijkt ze pijnlijk.
‘Het spijt me oké? Ik kon het jullie niet vertellen, omdat.. Omdat..’ Ze legt haar hoofd in haar handen, en ik wrijf medelijdend over haar rug.
‘Wat is er waardoor je het niet mocht vertellen?’Zegt Esme, terwijl ze bezorgt naast Alice gaat zitten, ook haar hand wrijft over haar rug.
‘Hij zou Jasper.. Mijn Jasper.. Opzoeken, als hij kwetsbaar was. En dat zag ik ook in visioenen, Jasper zou op een moment alleen zijn, zonder iemand van ons. En.. En..’ Hyperventilerend zwaait ze met haar handen.
Ik zie Jasper bezorgt naar haar kijken, en voel meteen een gerust gevoel over mij heen komen. Ook Alice kalmeert.
‘Dank je Jasper.’ Fluistert ze zacht, en kijkt weer op.
‘Maar, het ergste was. Hij had Victoria bij zich.. En, hij wist wie ik was. Dus hij zocht me op. En dreigde me, of ik zou zijn team weer in komen, of hij zou Jasper én Bella komen halen.’
Tot zo ver haar poging om rustig te blijven. Jasper gaat voor haar zitten, en legt zijn handen op haar knieën.
‘Je weet dat ik voorzichtig ben, Alice. Waarom twijfelde je?’
Alice kijkt voorzichtig omhoog, en bijt op haar lip.
‘Ik twijfelde niet Jazzy.. Ik wist, dat hij te sterk voor je zou zijn. Als hij eenmaal jou gezien heeft, kan hij je zo laten flauwvallen. Zoals hij bij mij deed.’ Ze stopt, en neemt een trillerige teug lucht.
‘Dat kan ik niet laten gebeuren Jazzy. Mijn hart zou zo weer voor jou willen kloppen.’ Mompelt ze zacht, terwijl haar armen om zijn schouders heen gaan.
‘Maar wat is er met het Team?’ Vraag ik, voorzichtig.
Alice gaat weer rechtop zitten, en kijkt mij aan.
‘Toen ik net een vampier geworden was, was hij als eerste bij mij. Samen met James. Ik vertrouwde Aaron als een broer, hij verjoeg James. En ik was veilig. Samen gingen wij die tijd samen jagen. Op.. mensen.’ Ze kijkt onzeker naar beneden.
‘Totdat ik in een visioen Jasper zag. Ik moest hem helpen, maar Aaron wou dat niet. Hij gaf mij zijn hart, zijn liefde. Om het zo maar te zeggen. Maar ik zei nee, ik wist absoluut zeker. Dat Jasper de ware was. En, vanaf dat moment, kennen jullie het verhaal al.’ Ik voel Jasper van gewicht verplaatsen, zijn voorhoofd tegen het hare gedrukt.

Reageer (9)

  • ailine39

    @theatoflife ja nu snap ik het ook arme meid

    ze heeft veel meegemaakt toen

    1 decennium geleden
  • ailine39

    is ie echt dood die aaron? ik hoop het voor alice je hart breekt gewoon weet ik mogen we als fans niet zeggen

    1 decennium geleden
  • MissCullen

    Gadver:P
    Ik vind die Fly Away zo vies eruit zien XD
    Je wordt als een sandwich fijngeplet, en dan rond gedraaid

    [Het is die toch?:$?

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verderrrr
    ik ga msch ookxD

    1 decennium geleden
  • SxSCANDAL

    Zo lief XD


    Verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen