Foto bij Undercover - Zayn Malik

Speciaal voor Oloraz

Ik loop door de gangen van het grote gebouw en klop aan bij het kantoor dat ik moet hebben.
"Binnen" klink van de andere kant. Ik open de deur en meteen kijkt mijn baas me aan.
"Zayn" zegt hij met een glimlach rond zijn lippen.
"Meneer" zeg ik en ga binnen.
"Ga zitten" zegt hij. Ik knik en ga op de zwarte stoel rechtover hem aan zijn bureau zitten.
"Ik heb een nieuwe opdracht voor je" zegt hij. Meteen verschijnt er een glimlach op mijn gezicht.
"Op de universiteit hier in de stad worden er drugs gedeald." Bij het woord 'universiteit' gaat er al een rilling over mijn ruggengraat.
"Jij gaat ondercover samen met een collega naar daar om de dealer te vatten" mijn mond valt net niet open.
"Euhm... Wat?" Ontsnapt er uit mijn mond.
"Samen met een collega, Melodie, ga je als een stelletje ondercover naar de universiteit de dealer vatten. Begrepen?" Moeizaam knik ik. Universiteit, les, stelletje, brr. Ik mag er niet aan denken. Hopelijk is het snel gedaan.
Er wordt op de deur geklopt en de baas zegt dat de persoon binnen mag. Een jonge dame komt binnen en komt in de stoel naast me zitten.
"Melodie" zegt de baas vrolijk en lacht naar het meisje.
"Jij weet al van de nieuwe opdracht?" Melodie knikt als antwoord.
"Goed, dit is dan je collega, Zayn. Zayn, dit is Melodie. Vanaf nu zijn jullie een stelletje, begrepen?"
"Wat? Met hem!? Dat meent u niet?"
"Excuseer? Ben ik niet goed genoeg voor mevrouwtje?" Bits ik meteen terug. Ik laat me niet zomaar op mijn kop zitten.
"How, how, rustig aan. Dat begint hier al goed. Jullie moeten nog beginnen" zucht de baas.
Ik laat me languit in de zetel zakken en kijk Melodie aan.
"Jullie moeten van elkaar houden. En laat dat ook merken. Tijdens de lessen dat jullie samen hebben, zitten jullie samen. Tijdens de middag zijn jullie close en een zoen is nu geen moeite hé?"
Vol ongeloof kijk ik mijn baas aan.
"Dat meent u niet?" Vraag ik hem.
"Toch wel Zayn. Hoe sneller jullie die dealer vinden. Hoe sneller jullie van elkaar af zijn."
Een lange gefrustreerde zucht verlaat mijn mond.

Volgende dag
Een lange zucht verlaat mijn mond wanneer ik voor het grote gebouw, de universiteit sta. In de verte zie ik Melodie aan komen. Ze komt naar me toe en eerlijk gezegd ziet ze er niet blij uit. Ze kijkt me onderzoekend aan en ik haal mijn schouders op, "Heb ik iet van je aan?" Vraag ik haar. Ze schud haar hoofd, "nee, gelukkig niet!"
Ik snuif en Melodie gaat naar binnen.
"Hey ho, wacht" ik hou haar tegen.
"We hebben nu samen les" zeg ik en Melodie zucht, "Ik hoop dat dit snel voorbij is"

"Zayn" voor de vierde keer deze les geeft Melodie me een stomp omdat ik bijna in slaap viel. Ik ga wat rechter op mijn stoel zitten en kijk naar de leraar, die een uitleg aan het doen is, waarvan ik niets begrijp.
"Malik?" Ik schrik me rot als hij plots mijn naam zegt.
"Interesseert het u niet?" Vraagt hij.
"Eigenlijk meneer, nee niet echt"
Meteen is er rumoer in het lokaal en naast me hoor ik Melodie lachend zuchten.
"Dan is het toch beter dat u het lokaal verlaat, nee?"
"Dat vind ik een geweldig idee van u" zeg ik en neem mijn spullen waarna ik het lokaal verlaat.

Tijdens de pauze komt Melodie met een grijns naar me toe.
"Goed gedaan zo Zayn. Hoeveel lessen heb je al gehad vandaag?"
"Ha-ha-ha" lach ik sarcastisch.
"Heb jij al iets van die dealer gevonden?" Vraag ik. Melodie schud haar hoofd. Ik wil net weglopen en bij een paar jongens gaan staan, die ik vandaag heb leren kennen als Melodie me aan mijn pols tegenhoudt.
"We... Euhm... Moesten...euh...zoenen, toch?" Vraagt ze terwijl ze aan haar nagels prutst.
"Niet dat ik dat echt wil" ze kijkt op en ik zie dat haar wangen rood gekleurd zijn.
"Het moet van de baas"
Ik zucht en kijk om me heen.
"Snel dan" zeg ik en het lijk alsof er een kleine glimlach even tevoorschijn komt bij Melodie. Is ze nu blij dat ik met haar moet zoenen ?
Ik zet een aantal stappen dichterbij en leg mijn hand op haar wang. Melodie komt dichterbij en zachtjes plaats ik mijn lippen op de hare. Even lijkt het alsof een elektrische schok door me heen gaat.
Ik haal mijn lippen van de hare en kijk haar aan.
"Straks het tweede uur hebben we terug samen les" doe ik er haar nog aan herinneren. Melodie knikt.
"En kijk nog uit naar die dealer" ze geeft me nog een laatste knikje waarna ik me omdraai en naar die jongens stap.
"Is dat je meisje Zayn?" Vraagt een van hen, zijn grijsblauwe ogen kijken me vragend aan. Verwonderd kijk ik hem aan. "Niet mis"
Ik weet niet goed wat te zeggen en kijk naar de grond, maar mijn blik dwaalt al snel af naar Melodie die wat verder staat met een aantal mensen.
"Je moet ze ons eens voorstellen" de jongen met bruine krullen kijkt me lachend aan.
"Harry, het is wel Zayn's meisje hé" ik grinnik om de reactie van de blonde jongen.
"Maar je mag ze wel eens voorstellen."
"Ik ken jullie nog niet eens zo lang" zeg ik.
"Ohw, da's waar ook. Ik ben Liam, dit zijn Niall, Louis en Harry" stelt Liam iedereen voor. Ik knik.

"Heey" ik schrik me rot als ik plots een zachte stem naast mijn oor hoor fluisteren.
"Melodie" zeg ik en meteen merk ik hoe de vier jongens ons aankijken.
"Melodie, dit zijn Niall, Louis, Harry en Liam. Jongens, dit is Melodie"
Allemaal groeten ze elkaar en dan zit de pauze er al weer op.


Tijdens de eerste les ben ik geconcentreerd. Niet op de les, maar op twee gasten die in de hoek van het lokaal zitten. Na de les volg ik ze en merk ik dat ze dezelfde les als wij nu hebben. Melodie komt naar me toe, maar ik blijf die jongens in het oog houden.
In de les is de rij achter hen nog vrij dus ga ik daar zitten en Melodie volgt me. Terwijl zij zich concentreert op de les hou ik mijn blik op die jongens.
De jongens zitten al een hele tijd te fluisteren tot de leerkracht plots een opmerking maakt op hun. Ze zwijgen, maar ik zie hoe een van hen een stukje van een blad papier scheurt.
Hij geeft het aan de andere en ik buig me wat over de tafel om het te kunnen lezen.
' 25euro. Morgen tussenuur staat erop.

Als de dag erop zit zie ik de jongens in de verte. Ik ga naar hen toe en meteen kijken ze mij aan.
"Je moet je meisje wat beter in het oog houden Zayn. Ze had het laatste uur vrij en ze staat al een heel uur met Asad te flirten.
"Asad?" Vraag ik.
Niall wijst achter me en ik draai me om. Daar staat Melodie inderdaad met... De ene van in de les daarjuist.
"Is dat Asad?" Vraag ik terwijl ik me terug omdraai. Alle vier knikken ze. In lichte looppas ga ik naar haar toe. Ik mag dan niet van haar houden, maar ik heb geen zin om haar te verliezen aan hem.
Eens aangekomen slaag ik mijn arm om haar heen en kijk haar glimlachend aan waarna ik een zoen op haar lippen druk. Dit alles zag ze niet aankomen waardoor ze wat ongemakkelijk op haar benen staat.
"Zo, zo, jij staat hier wat met mijn meisje te flirten?" Vraag ik. Naast me voel ik Melodie even verstijven.
"Ik flirt niet. Ik maak gewoon kennis. Mag toch?"
Ik haal mijn schouders op.
"Zolang je maar niets in je hoofd haalt en van haar afblijft is het goed"
Ik draai me om en neem Melodie met me mee.
"Wat doe je ?" Vraagt ze me.
"Ik denk dat hij de dealer is" zeg ik wat zachter. Melodie staat onmiddellijk stil.
"Wat? Nee, dat kan. Onmogelijk, hij is lief en vriendelijk"
"Melodie, we zijn hier voor een opdracht. Niet voor een vriendje. Als we hier weg zijn, doe je wat je wilt. Maar nu ben je van mij."
Ik trek haar dichter tegen me aan en vol verwondering kijkt ze me aan wanneer ik dichterbij kom en haar zoen.

De volgende dag tijdens de pauze houd ik Asad in de gaten en volg hem tot hij bij een jongen blijft staan. Ze staan ergens in een hoekje van het plein waar niemand staat. En dan gebeurt het. Uit zijn zak haalt hij een miniem klein zakje met wit poeder. Nu heb ik hem.





Dat laatste stukje suckt een beetje... But, I hope you like ;)
Ik vertrek vandaag voor vier dagen naar de zee, zónder wifi!! Dus ik ga pas vanaf dinsdag opnieuw kunnen posten ;)
Xxx
Loustar
P.s. I love die foto van Zayn hierboven ;)

Reageer (2)

  • agirlx

    hihi, Zayn was jaloers xd

    1 decennium geleden
  • JawaadS

    Love it..
    veel plezierr..
    Inderdaad die foto is amazayn!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen