Foto bij Part 1.3: The first day

Nieuwe deel!

Sofya POV

Toen we bij de fietsen aankwamen was iedereen er al. Dus we gingen gelijk weg. 'Hee Justin, Sofya fiets met ons mee uit school, dat is wel goed toch?' hoorde ik Melissa aan Justin vragen. 'Ja tuurlijk' andwoordde hij terug. Hij ging wat langzamer fietsen en hij kwam naast mij. 'Welke straat woon je?' vroeg hij me.'Oxford street 16' 'Hmm dan woon je vlak bij me. Dat word vast gezellig. En trouwens ik mag je wel. Je bent niet zoals een gillende fan ofsow..haha' zei hij lachend. 'Nou, ik mag jou ook wel' zei ik ook lachend terug. En we fietsten verder. We zijn er. Het was maar 5 minuten fietsen ongeveer.
Oppeens voelde ik me zak trillen. Mijn mobiel dacht ik. Het was een SMSje van Miley.

Sofyaa!
Mijn lieve schatje!
Ik mis je echt donders erg!
Hoe is je dag? Bevalt het een beetje?
Je moet me snel bellen!
xxxxxxxxxxxxxMiley.


'Is er iets? Moet ik je anders helpen?' vroeg Isabella. 'Neej joh. Het is een SMSje van mijn vriendin uit Nederland.' 'Ow oké dan' Ik SMSte haar snel terug.

Miley<33333
Ik mis jou ook donders erg!
Mijn dag verloopt wel. Ik heb gelijk al gespijbeld xd. Wel met de hele klas hé
Ik ga je vanavond bellen, beloofd!
Dikke x'Sofya.


Ik stopte mijn mobiel in mijn zak. 'Jullie lusten allemaal wel friet toch?' vroeg Justin schreeuwend. 'Jaaa!' riep iedereen. Nadat hij besteld had, gingen we allemaal aan tafels zitten. Ik zat bij Justin, Zack, Melissa en een andere jongen die Cody heet en een meisje die Rosalie heet. Nadat onze vriet bezorgd werd, waren we al gauw aan het kletsen. 'Vind je het een beetje leuk op onze school?' vroeg Rosalie me. 'Ja, echt wel' 'Tuurlijk vind ze onze school leuk, vooral met ons!' zei Zack opschepperig. Iedereen moest lachen. Nadat iedereen zijn vriet op had gingen we weer naar school. We waren een kwartier te laat, en iedereen moest een "te laat" briefje halen. We moesten die dag erna allemaal voorkomen.
De rest van de dag verliep wel normaal. Eindelijk waren we uit, dacht ik bijmezelf.

Ik fietste samen met Melissa en Justin naar huis. 'Justin haalt mij 's morgens altijd ook op, als je wilt wil hij jou vast ook wel ophalen' zei Melissa en keek naar Justin. 'Ja tuurlijk, als je wilt' zei hij en keek vragend naar mij. 'Ja tuurlijk is goed' Melissa woonde het dichts bij, dus nu waren alleen ik en Justin er nog. We praatten over school en allerlei dingen. Ook over het klassefeest van vrijdag. Ik ben eerst langs zijn huis geweest -dan wist ik de weg naar zijn huis- en toen bracht hij me naar mijn huis, omdat ik anders zou verdwalen. Het waren namelijk wel ingewikkelde straten. Ik vond Justin echt aardig. En hij mij ook wel. Dus we waren goeie vrienden geworden. Ook met Melissa, Isabella en Zack. Zack was een grappige jongen. Melissa en Isabella waren heel aardig voor me geweest. Ik moest denken aan Ashley, het vriendinnetje van Justin. Zou ze echt zo'n bitch zijn als ze eruit ziet? Ik snaptte dan echt niet hoe Justin met iemand zoals haar kon gaan. Maar jah ik moest haar gewoon leren kennen.
Ik zat nu thuis, eenzaam en alleen. Ik zou mijn moeder niet vaak zien. Want ze moest altijd vroeg weg en kwam pas rond 9 uur ofsow. Wat zou ik al die tijd doen? Het is pas kwart voor 3...

Reageer (3)

  • Mayfly

    Oké, ik neem nu abo ;)
    xxx-

    1 decennium geleden
  • Margoooot

    Suuuuuper, Snel verdeeer pleazz! xx

    1 decennium geleden
  • EsteeM

    haha ik ben geen fan ;) maar ik vind hem wel goed (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen