Every girl has three guys in her life ,
one she loves my boyfriend
one she hates My ex-boyfriend
One she can't live without special guy for me

NIEUW HOOFDSTUK HEBBEN JULLIE EIGENLIJK NIET VERDIENT, WANT IK KRIJG NIET EENS EEN REACTIE ? :(
Maar volgende week alle dagen behalven ; donderdag, zaterdag en zondag werken .. Dus als ik er niet aan toe kom hebben jullie dan geen hoofdstuk en dat is zeilig ;)

B-brave is 3de met x-factor.. Jaa ik weet.. Maar One Direction was ook 3de en iedereen vergeleek ze al vanaf het 1ste moment met one direcion.. Dusja..
maar eeehh .. they are my hero's .. dus never stop love about b-brave.

Mijn agenda neemt trouwens ook tijd in beslag.. Vandaar ook nu pas dit hoofdstuk.. ;)
Weheartit neemt ook tijd in .. heb echt veel mensen die me harten.. BAM
Justin bieber komt ook in dit verhaal.. en wss een heel klein stukje one direction .. maar deze story is nog langggggg niet af!!
shoutout naar the story van mexdaantje .. het zou wel lief zijn als mensen die gaan lezen :)))

VANMIDDAG KOMT HET HOOFDSTUK LEKKER PAS!
haha, ik heb jullie fadking gefopt want ik moet de hond uitlaten en ik heb nog geen makeup op -_- dus ik ga actie ondernemen ...
Vanmiddag hoofdstuk!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • daanxlove

    Heel leuk! Wel zielig, maar echt heel leuk! x

    1 decennium geleden
  • MexDaantje

    Aww, zo zielig!! Maar wel echt heel mooi geschreven en bedankt voor je shoutout moppie!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen