Foto bij wish × eighteen

× You jump, I jump. Remember? ×


Weer een vroeg hoofdstukje, aangezien ik straks weer wat wedstrijden heb!
I was wondering, welke sport doen jullie?
Of wat doen jullie in je vrije tijd?
xoxo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Fortius

    Veel succes met je wedstrijden! Al is het wat laat..
    Ik doe atletiek en besteed de rest van mijn tijd aan lezen en schrijven.
    Ik heb alleen nooit de moed gehad om ze online te zetten.
    Jij durft het tenminste, maar jij hebt dan ook echt talent! Dat kan je over mij niet zeggen, geloof ik.
    Ik hou van aapjes! Misschien is het nogal onverantwoord om zo'n dier in huis te halen, maar daar gaat het helemaal niet om. De wensen moeten niet altijd uberrealistisch te zijn, er is ook wat fantasie voor nodig! You go girl!
    Love ya
    xxx

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Eerlijk gezegd zou ik geen aapje als huisdier houden..
    Ik doe aan boogschieten, de coolste, stoerste en coolste sport die er is.

    1 decennium geleden
  • HEMMOGRAM

    Ik zit op paardrijden
    Maar is het wel handig om een aap als huisdier te nemen? Het blijft een wild dier......
    Maar superleuk verhaal!

    1 decennium geleden
  • Befour

    Wat Imagined zegt. Leuk dat je een aapje als cadeau krijgt, maar als huisdier houden?

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    AAPJEEE :)

    Dit is echt een superleuk verhaal!!!

    Btw. Ik zit op Turnen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen