Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Eruditex

    YOLOFISH

    Ik vind dat Harry Justin moet slaan... Mag Harry Justin slaan? Dan breekt hij zijn hand ;D Dat Finnick grappug. Maar wel zielig D; HARRY EN JUSTIN JULLIE BANANENLIKKERS ZOEEEEN ZOEEEEEN.

    1 decennium geleden
  • HipsDontLie

    Nieuwe=hoofdstuk of ik dwing je sokken aan te doen en ik stuur voldie achter je aan en en steel je 1d handtekenningen en je ontvoer Narry moehahahahah
    Oh en ik laat Jussie je leegzuigen n.n
    lekker gemeen ben ik ea

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    HEEY AAP
    Nou TeamKidrauhl laat van zich horen:
    TUTUTUTU JE MOET VERDER SCHRIJVEN ANDERS GOOI IK EEN AARDAPPEL OP JE HOOFD EN DAN VAL JE KNOCK-OUT EN KAN JE NOOOOOOIT MEER VERDER SCHRIJVEN AAN JE VERHAAL muwahahahah -badass me- IK WIL WETEN HOE HET AFLOOPT!! JURRY!!!!

    Ik heb nog meer vragen ^^

    1 Waarom haat je Selena?
    2 Bieber Fever of One Direction Infection (Eerlijk zeggen wat je het meest hebt)
    3 VIEZE SLET WRM STEEL JE MIJN MAN?
    4 Hou je van spongebob?
    5 Wie is je favo karakter van spongebob?
    6 Heb je momenteel nagelak op? zo ja welke kleur?
    7 Wil je ook the one less lonley girl collection? (nagelak van the biebz)
    8 Wazz jou favo kleur biatch?
    9 Vind je Swag ook zo'n leuk woord?
    10 Yeah nigga laatse vraag, WANNEER GA JE VERDER AAN JE VERHAAL? ik kan niet zo lang wachten oke!!
    TUTUTUTUTUTUTUTU

    1 decennium geleden
  • Show

    Onmiddellijk een nieuw hoofdstuk of ik zet je verwarming op 30 graden en laat je gloeiendhete thee zonder koekjes drinken.

    1 decennium geleden
  • 1DSuperMan

    Nieuw hoofdstuk of ik dwing je om sokken aan te doen...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen