Foto bij 92. | Monopoly!

Omdat ik hoofdpijn krijg van Wiskunde en Aardrijkskunde. xD

’Ik ga wel samen met Tom!’ Ik pak het spel monopoly en zet het op tafel. ’Ik doe wel samen met Bill. Dan zijn we toch met genoeg.’ Ik knik. Ik pak het bord en leg die goed neer. ’Wij zijn de auto!’ Ik grinnik en zet alle pionnetjes op zijn plek. De rest komt ook eindelijk in actie. Ik ga bij Tom op schoot zitten en deel iedereen wat geld uit. Elle en Say leggen de kans kaarten en die andere kaarten op de plek en dan kunnen we beginnen. ’Wie begint?’ ’Gustav, want die heeft bedacht dat we dit gingen doen.’ Ik pak de dobbelstenen uit Tom zijn hand en geef ze aan Gustav. Na veel gezeur is iedereen het er over eens dat Gustav mag beginnen. Na een tijdje vinden we het wel genoeg en ruimen we het spel op. ’Ik heb zin in eten.’ Ik kijk lachend naar Say. ’Ik had dat eigenlijk uit de mond van Georg of Tom verwacht.’ Ik zie Georg en Tom mij verbaast aan kijken. Ik steek mijn tong uit en zet de doos terug in de kast. ’Nou aardige vriendin heb jij zeg.’ Ik kijk Tom lachend aan die wild ja knikt. Ik ga bij hem op schoot zitten en geef hem een zoen. ’Georg, nu ben jij eigenlijk de enige die geen vriendin heeft.’ Ik kijk Say vragend aan. ’hebben jullie dan wat? En Gustav en Rachel?’ Say kijkt me stralend aan. Ik sta op en geef haar een dikke knuffel. Ik kijk Gustav en Rachel vragend aan, die beide hun schouders op halen. Daarna kijk ik naar Georg die verveeld uit het raam staart. ’Zullen we wat gaan eten.’ Van alle kanten hoor ik instemmend gemompel. ’Pizza bestellen, uit eten of zelf iets koken?’ ’Eline gaat pannenkoeken maken!’ Ik kijk Bill raar aan. Ik zie de rest smekend kijken en geef dan uiteindelijk zuchtend toe. ’Georg helpt mij, en jullie gaan boodschappen doen!’ Ik sta op en pak een papiertje. Ik schrijf op wat we allemaal nodig zijn en Tom en Bill gaan naar de winkel. ’Waarom moet ik helpen.’ Ik draai me om en zie Georg in de deur opening staan. ’Omdat ik met jou wil praten.‘ Georg knikt langzaam en komt dan naar me toe gelopen. Ik pak een schort en gooi die naar Georg. Zelf doe ik er ook een om en haal 2 pannen uit de kast en een kom om alles in te mengen. Na een tijdje komen Tom en Bill terug met het gene waar ik om vroeg. ’jullie gaan allemaal de keuken uit. Behalve Georg. Ga nog maar een potje monopolyen.’ Tom komt naar me toe en staan zijn armen om mijn middel. ’Waarom mag ik niet helpen.’ Ik kijk Tom lachend aan.

Reageer (6)

  • addicted2tom

    Weer een fantastisch stuk :D

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    weiterrrrr:D:D:D



    xxx

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Love It!! <3

    Snel verder!! :C:

    En nu ga ik snel je andere story lezen want die heb je net geactiveerd!!(yeah)

    Kusje!! <3

    1 decennium geleden
  • CuteKaulitz

    omdat Tom alles aan laat branden >.<
    omdat Tom alles opvreet
    omdat Tom het gesprek tussen haar en Georg gaat verknallen xD

    snel verder :D:D:D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    'Omdat jij alle gemaakte pannenkoeken toch weer zelf op gaat eten.'
    Kijk,dat vind ik een goeie reden om Tom de keuken uit te smijten.:Y)
    Snel verder.^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen