Foto bij Jaloezie of boos? In ieder geval... Ruzie

Gewoon....Lezen! :D

De volgende dag op school.
Je rent naar Milan toe als je hem het schoolplein ziet op komen. Je omhelst hem en geeft hem een zoen. Je bent zo blij dat het goed is gekomen. Dan loopt er iemand het schoolplein op. Je laat je tas vallen en staart met een open mond naar de jongen toe. Maar je ziet dat het Bill is maar dan met een heel ander uiterlijk. Veel leuker. Heel sexy en stoer, maar toch nog schattig. "Liefie je vangt vliegen. Waar kijk je naar?!" Milan kijkt je raar aan. Je draait je gezicht weg van Bill. En je hoopt dat hij je niet opmerkt. Als je net naar binnen wilt gaan hoor je jouw naam: "Heey schat! Had je me nog niet gezien?" Je draait je om en lacht. "Ow jij ook hier?!" Hoor je Bill arrogant tegen Milan zeggen.
Milan geeft Bill een duw. Maar hij pikt dat niet en geeft hem een klap in zijn gezicht. Je gaat tussen de jongens in staan. "Jongens kappen nu!! Doe niet zo kinderachtig!" Bill duwt jou ook op zij en stroopt zijn mouwen op. "Kom maar hier makker ik zal je wel een kennis laten maken met mijn vuist!" Bill ramt in op Milan's gezicht. Je trekt Bill weg en help Milan. Je pakt een schone zakdoek uit je tas en houdt dat tegen de wond van Milan. Want Bill heeft lange scherpe nagels. Je werpt boze blikken naar Bill en loopt dan met Milan naar binnen toe. De eerste les is wiskunde. Die vrouw is ook jullie mentrix. Ze is geschrokken en zou Bill straf geven. Je hoopt dat dat maar goed komt.

Reageer (2)

  • nerveus

    Wahahahaha, Bill heeft straf. Snel verder (yeah)

    1 decennium geleden
  • damnshinoda

    Bill is stoutt.:((

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen