Foto bij Ben ik weer!

Allereerst wil ik echt heeeeeeel graag mijn excuses aanbieden voor mijn acht maanden lange afwezigheid.
Mijn laptop had ik in januari al teruggekregen, maar ik mocht er niet mee op mijn kamer wat betekende dat mijn ouders in principe altijd met mij mee konden kijken. En omdat ik van hen niet op Quizlet mag (ze denken dat ik midden in de nacht al die 16+-verhalen ga lezen en stuff -.-), kon ik er niet op.
Maar nu heb ik EINDELIJK een smartphone, wat betekent dat ik kan posten zonder dat zij het door hebben!

Verder wil ik jullie echt fucking enorm graag bedanken. Ik ben er acht maanden niet geweest, en ik heb nog steeds 21 FUCKING ABO'S!!! Jullie zijn allemaal Phenominiall, Fabulouis, Amazayn, Extraordinharry en Brilliam! ZO ERG BEDANKT!!! Hierom hou ik van jullie.

Ik hoop echt dat jullie het mij zullen vergeven.
Ik heb in deze maanden veel kunnen schrijven, maar wel meer aan Adrenalin Makes You Love Faster dan aan Famous Tweets. Dus bij FT ben ik sneller door mijn voorraad heen, maar geen zorgen: ik doe mijn best meer te schrijven!

En nogmaals: HEEL. ERG. FUCKING. BEDANKT!!!!!!!!!

Reageer (1)

  • LeaFlammae

    JE BENT ER WEER
    AKSHSGHON
    HOI =D

    *sorry ik ben hyper en ik heb je bericht nog niet eens helemaal gelezen maar ik word hier gewoon blij van, yay =D*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen