Foto bij Wat doet hij?!!

Eng:S

De laatste les is afgelopen. Je loopt naar je kluis toe. Dan komt Moon op je afgelopen. "Heey Sindy het spijt me over hoe rot ik tegen jou deed. Ik heb een heel slecht karma. En ik wil dat recht zetten. Dus nou zou ik het heel attent vinden van jou als je me het vergeeft." Ze kijkt langs je heen. Je kijkt om en ziet Bill staan. "Nou Sindy trouwens, ik wil niet eens aardig tegen jou doen doeggg!" En ze loopt weg. Ze heeft je wel 15 min tegen gehoudn. Iedereen is al naar huis behalve de 2 congierge's natuurlijk. Bill loopt naar jou toe en duwt je tegen de muur. Hij streelt met zijn lsnge enge nagels over je wang. Je wilt dit niet. Je probeert te gillen maar het heeft geen zin. De congierge's zijn bezig met een waterleiding in de jongens wc het verst hier vandaan. Dat zegt Bill. Hij geeft je een klap in je gezicht. Hij trekt aan je haren. En doet je heel veel pijn. Dan houdt hij op. "Het spijt me Sindy, iik kan mezzself niet inhouden!" Hij zoent je vol op je mond. Hij zoent hard en doet je nog meer pijn. Je schopt hem op een pijnlijke manier en vlucht naar je fiets toe. Je gaat zo snel mogelijk weg. Maar Bill haalt je in. Hij laat je stoppen en tot je grote verbazing doet hij nu niks. "Sindy dit mag je aan niemand vertellen. Begrepen?! En jij doet voortaan wat ik zeg en anders gebeuren en nog veel meer erge dingen met jou." Hij lacht gemeen. " Wat sta je hier nog?! Weg wezen!!" Je fiets weg, zo snel als je kan. Je hard gaat teker. Maar niet zoals al die andere keren wat je hart deed als je hem tegen kwam. Nu zijn het angstige kloppingen. En eerst verliefde vlinders die in je buik rond zweefde. Je zal hier nog altijd een trauma aan over houden. Je bent blij dat hij niet verder is geegaan. Wat je wel eens in films ziet. :S Je moet er niet aan denken....

Reageer (1)

  • nerveus

    Wat eng zeg! En Bill is op die foto enger dan normaal! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen