Het nummer dat ik luisterde tijdens het schrijven: http://m.youtube.com/watch?v=eYU5pUg8KPI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DeYU5pUg8KPI

Xx
Ps srry voor spelfouten, iPad xd

Na een tijdje zette George me neer, we liepen veder richting het kasteel.
Ik keek naar de maan die ondertussen al aan de hemel stond, het zou nu ongeveer wel etenstijd zijn maar ik had totaal geen honger..
In het kasteel aangekomen liep George al richting de great hall om te eten. Ik pakte z'n hand snel voordat ze ons zagen 'nee' mompelde ik terwijl ik hem mee trok in een kleine verlaten gang in het kasteel. Ik duwde heb tegen de muur 'waarom?' Vroeg ik zachtjes.
Hij wist waar ik het over had, en hij was me een verklaring verschuldigd. Je kust niet zomaa iemand anders.
'Nou?' Ondertussen voelde ik de tranen in m'n ogen prikken.
'Een weddenschap' hoor ik George heel zacht zeggen.
Oke een weddenschap dat had ik kunnen verwachten maar het punt is vooral 'waarom kwam je niet achter me aan?'
M'n stem trilde ondertussen.
George keek weg .
ik pakte z'n kin ligt met m'n duim en wijsvinger zodat hij me aan moest kijken. 'Ik vond mezelf niet goed genoeg, en met de tijd dat Fred me had wijsgemaakt van wel was je met Malfoy' zegt hij uiteindelijk.
Ik zie nu ook tranen in zijn ogen, de altijd vrolijke jongen..
Heel ligt druk ik mijn lippen op de Zijne, geen lust, geen dwang.
Allen liefde en geruststelling.
Ik trek m'n hoofd langzaam terug 'ik had aflijding nodig nadat ik je zo had gezien'
Opeens horen we allemaal stemmen.
'Shit'
'Niet zulk grof taal gebruik Willows'
'He! ik heb een exuus eten is klaar the zwadderaars komen d'r aan' zeg ik angstig 'draco'..
'Shit' hoor ik George zeggen 'wat is jou excuus om dat te zeggen?' Vraag ik met een grinnikende stem.
'Ik had honger' ..

welk 'team' zijn jullie, Draco, George of Harry?

Reageer (3)

  • Marly2801

    Team Harry en George of course! :D
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder en team draco natuurlijk ^^ Xx

    1 decennium geleden
  • xEvax

    Verder !!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen