Hey! Ik zie vaak mensen schrijven op Quizlet dat ze misschien zelfmoord willen plegen of zichzelf beschadigen..
Veel mensen zijn hier erg open over, maar dat zegt niet dat iedereen dit doet. Ik ben eigenlijk benieuwd hoeveel van jullie nu met deze gedachten rondlopen. Of hoeveel van jullie zichzelf beschadigen.
Als jullie willen praten kunnen jullie altijd een pb sturen!x

ALS JE BEIDEN HEBT KOM JE WAARSCHIJNLIJK NIET BIJ BOTH UIT, SORRY :$

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • MrsHood

    Ik heb heel vaak aan zelfmoord gedacht en hè me zelfs ee. Keer gesneden.

    1 decennium geleden
  • Bubblegummer

    ik heb inderdaad vaak gedacht aan zelf moord. Maar ik heb nog nooit mezelf gesneden ofzo daar had ik gewoon de moed niet voor. Maar het erge is een vriendin van me wel en ik vind het vreselijk ook omdat ik zelf bij de gedachte zat het ook te doen. Ik heb haar gezegt dat ze het niet moet doen, maar eigenlijk wil ik het zelf ook doen... Ik denk er nog steeds aan.... Ik ben both uitgekomen.Ik wardeer het dat je het zegt maar de neigingen blijven....

    btw. fantastiche story i love it!

    1 decennium geleden
  • Befour

    Suicidal, maar de tekst hielp niet echt. Wel een lief gebaar, dat wel, maar daar blijft het ook bij.

    1 decennium geleden
  • SonOfTheSeagod

    suicidal wist ik al word ervoor behandeld maar wat heeft het voor nut ben emo en mijn leven is al verpest the're is no help enough for me

    1 decennium geleden
  • VoodooKid

    helaas 8 pogingen..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen