Foto bij 1 ~ ready? Let's go!

'Lana? Ben je bijna klaar?' 'Ja!! Ik kom er aan! Zeur niet zo!' Ik schudden mijn hoofd en liep met de laatste tassen naar het busje. Amber en Tessa rende als 2 kleine kinderen rond het busje. Ik denk dat ze er zin in hebben. Lana kwam de deur uit lopen en begon te lachen. 'Die 2 zijn echt gek! En daar moet ik het 3 weken mee vol houden! Oh my god!' ZE sloot de deur en stapte de auto in. 'Amber, Tessa! Gaan jullie ook in de bus zitten?' Ik ging achter het stuur zitten en startte de motor. 'Ready? Let's go!' Iedereen begon te joelen. Tessa en Lana gingen zelfs uit het raam hangen en begonnen naar mensen te schreeuwen.

'Lana! vertel me gewoon waar ik heen moet!' 'Ja rustig! als Tessa even haar mond zou houden!' 'Nee hou zelf je mond!' 'Dames! Als je blieft!' Iedereen schreeuwde door elkaar. Ik besloot rechtsaf te gaan en een parkeer plaats te zoeken. 'Geef die kaart hier! ik kijk wel!' Ik trok de kaart uit Lana's handen. 'Oh jullie zijn zo dom! Jullie houden hem op zijn kop!' Lana keek weg en Amber begon te lachen. 'Dionne? Waar moeten we nu heen?' 'Euh.. Terug de weg op en dan een stuk terug rijden, en dan links en dan zouden er borden van de camping voor vanavond moeten staan' 'Okey! Kun je de deze CD aan zetten?' Ik pakte de cd uit Ambers handen en keek er naar. 'Nee! Er wordt geen mainstreet gedraaid in deze auto!' Ik schudden mijn hoofd en zetten de gewonnen radio aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen