Dit zijn de antwoorden op de Q&A, SCROLL VERDER VOOR HET HOOFDSTUKJE x

Ik:
1)Hoe oud ben je?
17 jaar.

2)Hoe ben je op dit verhaal gekomen?
Het verhaal is geïnspireerd op Deadline van Rachel Ward. Even voor de duidelijkheid: geïnspireerd is een heel ruim begrip. Ik heb de eerste paar hoofdstukken gelezen en ik ben meteen zelf begonnen. Het enige wat overeen komt is het feit dat Emma de sterfdatums kan zien. Het hele aura gedoe komt ook voor in het boek, maar dat is dan bij een ander persoon.

3)Geloof jij dat dit echt mogelijk is?
Eigenlijk niet, sorry :p Ik geloof wel dat er mensen zijn die gevoeliger zijn voor bepaalde dingen, maar ik denk niet dat er iemand is die echt in de mensen hun ogen kan zien wanneer zij gaan sterven. Ik geloof met andere woorden wel dat geesten bestaan en dat sommigen ze kunnen zien en anderen niet, maar dit gaat me een beetje te ver.

4)Wat is je lievelingskleur?
Rood of zwart. Kan eigenlijk niet kiezen.

5)Wat vind je van Emma?
Dit is zo’n moeilijke vraag, maar natuurlijk houd ik van Emma, ze is een beetje als mijn beste vriendin. Of een betere versie van mezelf. Het probleem is dat mijn hoofdpersonage altijd Emma heet, dus ik heb Emma ook al in veel verschillende contexten geplaatst. Het kan wel gezegd worden dat ze hier in één van m’n favoriete rollen zit. Ik houd vooral van haar denkwijze, ook al is die soms een beetje egoïstisch.

6)Wie van 1D is je favoriet?
Hmmmmmmmmmmmm, Harry!!

7)Wat zijn je hobby's ?
Ik dans, ik schrijf, ik lees… Ik zit vaak met m’n mp3 op als dat telt…

8)Wat zou je doen als nu ineens Harry in je kamer zit?
Ik heb het hier ook soms over met m’n zus en eerlijk gezegd zou ik gewoon kei bang zijn. Daarna zou ik vlak af vragen wat hij daar doet, misschien zelfs een beetje beledigd. Ik weet dat het best een saai antwoord is, maar ik ben niet het flip flip type. Harry of niet, er zit een onbekende in m'n kamer en dat is niet oké :p

9)Welk liam haar vond je het leukst?
The curls en dat heeft niks te maken met het feit dat ik Harry leuk vind :p

Harry:
1)Hoe voelt het om een vriendin te hebben die kan zien wanneer mensen dood gaan?
It’s kinda freaky, but I try not to show it to Emma. I’m as supportive as I can be and I NEVER ask questions about it. She’ll tell me about it whenever she’s ready. We just have good times together and I love to get her out of her comfortzone.

Emma:
1)Als jij die gave hebt, heeft dan niemand uit je familie dat ook? Dat je het geërfd hebt?
I don’t know… I try not think about how I got it or if it will ever end… I just live with it.

2)Hoe deal jij met die gave?
I don’t really deal with it… I just ignore all the people around me so that I don’t have to see them. If I happen to meet someone with a close deadline I just think about other stuff. This is not really a decision I made, or at least I don’t remember making it, it has just always been this way. I can’t safe everyone, it’s impossible.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • khira

    “So… he asked you to spend the night with him and you just…”

    Toen ik dit las, was het eerste wat bij in mijn hoofd omschoot dat Emma dan bij hem ligt, hij vraagt dat dus en da ze meteen overeind springt, zijn kamer uitrent. Zijn huis uit rent en dat hele stuk ook naar huis rende.
    Sorry als dat heel droog klonk, maar ik moest er echt om lachen want ik zag het hele beeld voor me.

    En dat is hard om zomaar een glas leeg te gooien over je beste vriendin :P

    Ik vind dit verhaal echt cool! (cool)
    Daarom ga ik de kudo knop effe een dikke knuffel geven (H)

    8 jaar geleden
  • Archenemy

    is ze weggerend?? Hmm..waar is mn koekenpan als ik m nodig heb?? Die actie van haar op het einde is wel echt geniaal, precies wat ik ook zou doen hahaha x) nou ik ga maar weer ff verder lezen C: x

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    +kudo
    geef je mijn story,
    The Time at the Office ook een kudo ?


    x.

    1 decennium geleden
  • Kryptonite1D

    Woow als Harry op mijn kamer zou zitten, zou ik eerst vragen of hij het echt is en daarna zou ik hem kapot knuffelen hoor! Zou je hem niet willen aanraken? Toch?

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Omg.
    Weg rennen van Harry ?
    Wat ging er door je hoofd ?
    please snel verder.

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen