Foto bij • 84.

beetje 16+

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Nisssie

    Mocht het je vrolijk maken: if you wanna talk, I'm here for you
    Maar waarschijnlijk maakte dat je alleen maar bang xD
    Oeh, wedden dat je lacht als ik zeg dat ik mn kont heb verbrand? T is namelijk echt waar -.-
    Tja, wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. en geloof me: DAT DOET PIJN!!

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • Subdivisions

    Oh my God, ik word echt down doordat best song ever is uitgelekt. Die dudes doen hun best om het geheim te houden voor een tijdje!
    Maar ja, super leuk stukje. En je komt wel weer over die dip heen x.
    Snel verder xxx (flower)

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    Ik ga je vrolijk maken ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Hier komt het:

    Er was eens een bever, hij was vrolijk, lief, grappig, charmant en een meisje.
    Ze was lekker aan het knagen aan het hout toen ze plotseling een schreeuw hoorde.
    De bever schrok zich kapot, waarna ze met haar kleine oogjes het kleine beekje scande. Na een tijdje gezocht te hebben valt haar blik op een jongen met krullend haar die in het water was gevallen, ja, je hoorde het goed, het was Harry Styles.
    De bever stond met al haar macht op om zichzelf voor te bereiden voor de reddingsactie. De bever dook het water in en zoefde langs alle hindernissen, zoals vissen, een gevallen Tomlinson, kevin's, noem maar op.
    De bever redde Harry en hij was haar ontzettend dankbaar.
    Ze trouwde en leefde nog lang en gelukkig.
    Ze kregen Bevarry kinderen.

    HAHAHHAAHAHAH

    1 decennium geleden
  • kukeluusje

    ik wordt altijd vrolijk van green day maar ik denk niet dat dat op gaat in dit geval
    maakt een kudo je blij????

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Omg is het weeral gelekt? Eigelijk vink da wel erg..: ma meid je bent geldig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen