Foto bij dream 5

13 juli 2013

de hele school(of klas, ik weet het niet precies) was mee in de bus naar een of ander vaag schoolreisje. In de bus zaten 2 toiletten(nee geen wc): 1 voor en 1 achter. Ik zat achterin, samen met Ilona, Bente en Anne. Ik ging naar het toilet achterin. Toen ik terug kwam hoor ik Ilona tegen mij zeggen: ''eeeh, dat was het jongenstoilet'' waarop ik zei: ''nou, okee. Ik dacht dat het een gemengd toilet was ofzo... Ach, wat maakt het uit.''
Even later moesten Bente en Ilona naar het toilet en gingen dus naar het toilet voorin de bus. Ik bleef met Anne achter, en samen aten we oreo's. Niet veel later kwamen Bente en Ilona terug met een vies gezicht. Vragend keek ik hun aan en Bente en Ilona zeiden beide: ''Dat was dus het jongenstoilet...'' Waarop ik en Anne moesten lachen.(sorry Bente en Ilona :P)

We waren eindelijk bij onze eindbestemming aangekomen en eenmaal in het gebouw moesten Anne, Bente, Ilona en ik nog eens naar het toilet(Ja ik weet het, wat heb ik toch met toiletten?). Toen Bente als laatste klaar was gingen we weer naar de 'hal' en zagen we niemand meer. Toen liepen we door een gang van ongeveer 5 meter om de andere groep te zoeken. We kwamen een soort mega groot en stoer theater/concertgebouw binnen. Er was geen publiek, maar wat we wel zagen is Mika(die van big gils, lollypop enz...). We hadden dus blijkbaar het concert van Mika gemist doordat we naar het toilet gingen. Lekker dan...

Ineens stonden we weer in de 'hal' en er stonden 2 deuren open. De groep was er nog steeds niet, en wij waren nog steeds met z'n vieren. Ineens merk ik dat de deur rechts achterin die openstaat, zonet nog het toilet was. okee, weird... In de opening van andere deur -links voorin- stonden 2 mannen te praten over politiek enzo. ''Hee, word daar ook een debat gevoerd?'' vraagt de kleine man, waarop de grote man antwoord: ''Ja, over talen'''IK snapte het ook niet helemaal, maarja...
Toen ging de grote man tegen mij praten. Wat 'ie zei weet ik niet meer, maar daarna kwam er ook nog een vrouw die tegen mij ging praten. Ik mocht mee debatteren ofzo, maar daar had ik even 'geen behoefte aan' en toen liep ik weer terug naar de bus.

The end :)

Reageer (1)

  • Saturnz

    Mag ik co-auteur worden? Ik heb namelijk ook altijd van die rare dromen (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen