Foto bij Inschrijven & wachtlijst

Inschrijving:

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Kledingstijl:
Wie van 1D:
Bestaat 1D:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:

Je hoeft geen situatie in te vullen, maar als je het wel doet is dat makkelijker voor mij en is je stukje sneller af.
Vanaf nu (10-07-2014) ook situaties invullen! (Ik ben geen eeuwige inspiratiebron!) Iedereen die nu nog nog geen situatie heeft laat ik zo, maar bij nieuwe aanvragen wel een situatie!

Ik ga géén 16+ schrijven. Just saying...

Ik doe mijn best om zo snel mogelijk te schrijven, maar als ik geen tijd, inspiratie of zin heb duurt het (wat) langer.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (38)

  • PrinceStyles

    LukeIrwin - LilianWorteltje <3

    9 jaar geleden
  • Krios

    Hazzaah -> Mrs_Styles

    9 jaar geleden
  • Krios

    Ik heb mijn aanvraag wat aangepast. Hopelijk is het niet erg.

    9 jaar geleden
  • Mortaliam

    Naam: Rowana
    Uiterlijk: 1,65m. Lang, krullend bruin haar, bruine ogen. Niet dik, niet dun.
    Karakter: Enthousiast, speels, gezellig en vrolijk, maar dat kan ook in een slag omslaan naar moody, verdrietig en sad.
    Kledingstijl: Normaal. Broek met een shirtje of trui en schoenen of hakken eronder.
    Wie van 1D: LIAM OF COURSEEEE
    Bestaat 1D: uhhh liever niet
    Wat moet er gebeuren: Ik vind Liam leuk maar ben bang dat hij mij niet leuk vind en daarom zeg ik het niet tegen hem...? ZOIETS en dan BOEM is hij wel verliefd op me NAWWW
    Waarschuwen: Ja is goeiiii x

    9 jaar geleden
  • Krios

    Geen idee of je het nog schrijft, maar ik ga toch nog een aanvraag invullen.
    Naam: Margot
    Uiterlijk: Halflang blond haar, bruine ogen.
    Karakter: vrolijk meisje, raar
    Kledingstijl: casual
    Wie van 1D: Harry Styles en Nialler :p
    Bestaat 1D: nee
    Ik/Je-vorm: Kan het ook in de hij/zij vorm? Zo nee, dan ik vorm.
    Wat moet er gebeuren: Margot en Niall zijn vijanden. Harry is Niall's beste vriend en heeft een oogje op Margot, wat Niall natuurlijk niet toestaat. Niall en Margot maken veel ruzie en vechten en zo. Harry verteld op een dag wat hij voelt voor Margot. Margot wil niet toegeven dat ze ook verliefd is op Harry, want hij is de beste vriend van haar ergste vijand. Na een tijdje geeft ze het op en wordt de druk te zwaar. Als ze met Harry een project moet doen, is ze helemaal blij. Ze kust hem bij de presentatie en toont zo haar liefde voor hem. Margot en Niall worden na een tijdje ook vrienden en Harry en Margot worden een happy koppel.
    Waarschuwen: mag wel

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen