Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Oleada

    Alright!
    Aan jou:
    Wat is je top 5 van de 1D jongens?
    Wat is je lievelingsfilm?
    Ben jij stiekem een superheld, die magische krachten heeft en daardoor zo goed kan schrijven?
    Wat zou je doen als plots 1D voor je staat?
    Wat zou je eerste reactie zijn als één van je verhalen gepubliceerd zouden worden?

    Aan Harry:
    Waar woon je? Dan kan ik je ontvoeren en naar mijn martel-schuur brengen...
    Heb je ooit je hoofd gestoten?
    Waarom vermoord je Liam niet, want hij werkt je tegen?
    Wat vind je van de sporen die je op Emma haar huid hebt achtergelaten? Vooral die 'H'?

    Aan Liam:
    Waarom werk je Harry tegen? Vrees je hem dan niet?

    Aan Emma: dit is geen vraag, mijn excuses
    Om 12u precies zal een paarse postduif zich op de vensterbank nestelen. Ontdoe hem van de brief aan zijn pootjes. Hierin zullen coördinaten staan van een geheime kluis, met daarin een papieren, paspoort en geld voor je nieuwe geheime identiteit. Zo kan je van Harry af geraken...
    OF je kan kiezen voor optie 2: weerloos in de buurt van die verknipte krullenbol blijven, met als gevolg dat wij nog heel wat hoofdstukken te lezen krijgen.
    Hands up voor optie 2 (:

    1 decennium geleden
  • NewtLover1998

    Aan Emma:
    Wat is er mis met jou? Vraag gewoon iemands hulp. Er zijn mensen die je willen helpen♡

    Aan Harry:
    Heb je een pistool? Zo ja welke?

    Aan jou:
    Wat zou je zeggen als een egel je broek steelt en je crush loopt voorbij?

    1 decennium geleden
  • MKadootjes

    Wat is er eigenlijk aan de hand dat Harry zo gemeen is?

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    WAT IS ER MIS MET HARRY?!

    1 decennium geleden
  • co

    Waar ben je nog meer fan van naast one direction?
    Wat is je lievelingseten?
    Heb je huisdieren?
    Wat is je favo fruitsoort?
    Waar ga je het liefste heen op vakantie?
    Uhhhhh... dat waren ze wel. ;p





    PS: je verhalen zijn egt geweldig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen