Geniale uitspraak: Lena you're a psy-vampire! Suck my bad energy away please!


reacties please!

Ik kalmeerde mezelf en werd terug mens. Lena! zij weet misschien iets hierop! Ik rende zo snel ik kon naar Lena's huis. Ik ramde op de bel. oeps. de bel gaf een vonkje. Ze moeten een nieuwe kopen denk ik. Lena deed open.'Hi Charlotte!''Hi Lena' volgens mij heeft ze door dat ik niet happy ben. 'Wat is er nu weer?''Mag ik je dat boven vertellen, en btw je moet een nieuwe bel.''Oh fijn O.o'. ik liep binnen en ze deed de deur achter mij dicht. Wat heerlijk om haar rond me te hebben. Ik voelde mijn stress weg stromen. Toen we boven waren viel me iets op. Heeft ze nu een eltaar en een pentagram op de grond. Raar mens. 'Lena ik ben een weerwolf en chizofreen.' Kijk me niet zo raar aan. 'Wat zeg je nu?!' ' Ik ben een weerwolf.''COOL!' what the hell! zij vind da cool of wa?! 'Wat zij je over chizofrenie?'' Ik hoorde stemmen in mijn kop, ze maakten ruzie over wie ik was.''Dat is normaal, weerwolven horen elkaars gedachten. of toch als ze in dezelfde roedel zitten.''Hoe precies weet jij dat?' waar heeft ze dat nu weer van. 'Uit de BIB. de legende van de Cold-Ones staat er in. het is eiglijk een boek over legendes van de quileute.''Nice,.... Ow ja hier kwam ik voor.' ik haalde effe adem 'Ik moet weg. Ik mag hgier niet blijven van mijn ma. Nu ik weet dat ik familie van de quileute ben wil ze me hier niet.''Das gemeen''niet echt, zou jij een weerwolf in huis willen?''Nee niet echt.' Ik ga het haar nu vragen 'Ik wou vragen of je soms mee wou naar La Push' jezus Christus moet je haar smoel zien. 'Meen je dat nu! Tuurlijk wil ik mee!' Wat een reactie, we zijn allebei aan het springen met onze armen in de lucht. 'En wanneer vertrekken we?'

Reageer (4)

  • Muppetje

    lena: "cool!" hahaxd
    ik zou egt zo me grote ogen aanstaren en mun mond als een 0 zoams dit : :O

    1 decennium geleden
  • Usagi

    Thx, Cherry. Kzal je zeker niet teleurstellen!

    1 decennium geleden
  • jannekej

    arme ik gaat mijn zus weg (huil)
    mag ik niet mee of zo ??
    snel verder

    1 decennium geleden
  • ElPistolero

    verderverder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen