Harry Styles

Als ik klaar ben met zingen sla ik mijn ogen neer, ik weet zeker dat het slecht is, de muziekleraar op mijn school zegt altijd dat ik niet moet zingen. 'Weeskinderen horen niet te zingen, je zult nooit iets worden later, zeker niet met dat uiterlijk en die stem.' Ik bijt op mijn lip, waarom heeft Louis nog niks gezegt, was ik zo slecht?! 'Uhm Lou, wat vind je ervan?' Ik kijk in zijn prachtige blauwe ogen en ik verdrink erin. Hij zegt niks en blijft me aanstaren, dan in eens komt hij langzaam dichterbij. Ook ik ga dichter op hem af, hij drukt zijn lippen op de mijne en ik laat hem toe. 'Louis, ben je hier?' De stem van Louis zijn vader dringt langzaam tot ons door. Verschrikt haal ik mijn lippen van de zijne. Louis kijkt me verbaasd aan en ik voel me zelf rood worden.'Sorry.'Zeg ik zacht en ik slik. 'Ah, hier zijn jullie. Louis, je moet zo naar je fluit lessen.' Ik zie Louis met zijn ogen rollen.'Pap, wat doe je eigenlijk al thuis?' Zijn vader zucht. 'Ik en je moeder gaan straks weg, en we komen morgen terug.'Louis knikt. Als Louis zijn vader weg is voel ik Louis ogen in me branden. 'Harry, waarom stopte je de kus nou?' Ik slik en bijt weer op me lip, ik moet daar echt mee ophouden. 'Je vader kwam binnen, en ik dacht.. nou.. uhm... Ik weet niet Lou, zullen we doen alsof het nooit gebeurt is, ik moet even na denken en over 3 dagen ben ik weer weg en dan vergeet je me toch weer, net zoals je vrienden gaan doen. Zo gaat het atijd Lou.' Ik zie dat Louis verschrikt kijkt.'Harry, ik ga je echt niet vergeten je bent bijzonder, en Niall, Liam, Zayn en de meiden gaan je sowieso niet vergeten ze mogen je te erg. Wat mensen je vroeger aan hebben gedaan zal ik nooit doen, I promise.'

Louis Tomlinson

Ik zie dat Harry tranen in zijn ogen krijgt en er loopt er één over zijn wang. Ik trek hem in een knuffel. 'Moet je niet naar je fluit les.'Mompelt hij tegen mijn borstkast aan. Ik begin te lachen. 'Ik ben al sinds me twaalfde niet geweest, maar dat hoeft me vader niet te weten.' Harry begint te grinniken, en even later liggen we lachend op de grond, en het is niet eens grappig. 'Louis, je moeder en ik gaan weg. Tot morgen.' Roept me vader vanaf beneden. 'Doei!'Roep ik terug. Het lijkt nu alsof het me niet boeit dat ze weg gaan, maar ze gaan zo vaak weg, ik zie ze nauwelijks, vroeger deed het me heel veel pijn, maar nu niet meer. Ik heb mijn ouders niet nodig. 'Zullen we de andere uitnodigen om te zwemmen in het zwembad?' Stel ik voor. 'Uhm, Lou, heb je het weer gezien.' Ik schud mijn hoofd en ik kijk naar buiten, het regent pijpenstelen. 'Correctie; Zullen we de andere uitnodigen voor een filmnight?' Harry knikt. 'Filmnight?' Ik grinnik en trek hem mee naar beneden. 'We blijven de hele nacht op, en we gaan alleen maar films kijken.' Harry grijnst nog breder dan dat hij al deed. 'Nice.'

Een uur later zitten we met zijn alle in de woonkamer. Liam zit in het hoekje van de bank op zijn mobiel, waarschijnlijk aan het sms'en met Danielle, zijn "Net niet vriendin", Naast hem zit Niall, met tegen hem aan Denise. Ze zeggen dat ze niks hebben, maar ik ben niet dom. Naast Denise zit Sandra, Zayn zit daarnaast met zijn arm om haar heen, zij hebben vanmiddag, zonder dat Zayn het vertelt had, een date gehad en nu hebben ze wat. Harry en ik zitten met een deken om ons heen op de grond. 'Larry, wat voor film gaan we als eerst kijken?' Vraagt Denise en iedereen kijkt haar verbaasd aan .'Wat?'Vraagt ze onschuldig. 'Wat heb jij op zussie, wie is Larry?' Denise grinnikt. 'Ik heb cola op, broertjelief en ik noem Harry en Louis, Larry omdat ik hun ship.' Ik wordt rood en rol met mijn ogen, in mijn ooghoek zie ik Harry op zijn lip bijten, wat by the way echt sexy is.

Reageer (4)

  • Meteora

    Waaah k ontdek je story nu pas! Aboo!!!!!

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Aaw, they''re cute together

    1 decennium geleden
  • Tornmade1D

    Verder

    1 decennium geleden
  • CRAZYxME

    Okee zo ging t lezen:
    Blablbal harry kan niet zingen: NIET LIEGUH HARRY KAN WRL ZINGEN EN HIJ IS KNAP.
    blabla zijn hoofd kwam dichterbij: omg
    Nog dichterbij: OMG
    Zijn lippen op de mijne: LARRY KUSSS
    Vader komt: @##&&% FY louis vader (sorrysorry niet boos zijn mr tomlinson... :o )
    Blabla vergeten: nee lou gaat je niet vergeten
    Toen heel veel tekst... Smiddags date: OMG ZAYNIEEEEE :D MY BADBOIIIIII

    Filmnighttt
    Ik ben veel te druk voor kwart over 1 midden in de nacht I DONT CARE (iloveit...?)

    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen