deze serie was eigenlijk het idee van mijn zus (A)

het gaat dus over de marauders ( voor de mensen die niet weten wie dat zijn dat zijn: james potter,sirius zwarts,remus lupos en peter pippeling)

en die gaan inde vakantie van het derde op het vierde jaar op vakantie met de schoool

De leukste van de marauders is.... (heeft echt niets met de uitkomst te maken)

sirius
peter
james
remus

we gaan op wat ????
jullie liepen door de gangen van zweistein. voor de laatste keer dit schooljaar

remus: we moeten opschieten,straks zijn we te laat

sirius: dat zijn we nu al en ik heb geen zin om te lopen.

jullie stappen verder en komen in de grote zaal. iedereen zit al aan zijn tafels en als jullie binnenkomen kijkt iedreen om.
remus en peter doen een wedstrijd om ter roodst worden en james en sirius zwaaien naar de leerlingen.
als jullie zitten begint perkie(perkamentus)

perkie: beste leerlingen van hzet derde jaar. dit jaar zijn we van plan om iets nieuws op te richten op school. alleen voor derdejaars.

overal klinkt opgewonde gemompel.

perkie: vanaf dit jaar gaan we met alle derdes op vakantie!

james: waaaaaw op vakantie!! naar waar zouden we gaan??? misschien op trollenjacht in wales of we gaan draken temmen in Roemenië

peter werd verdacht bleek toen james de woorden tollen en draken zei.

perkie: waar we naar toe gaan is een verrassing ik verwacht jullie allemaal morgen om 12 uur in zweinsveld.



DE VOLGENDE MIDDAG IN ZWEINSVELD

anderling: grifoendors, deze kant op!!
jullie volgenden haar naar een raar ding op wielen.

peter: wat is dat??

james: is dat niet zo'n ding dat dreuzels buus noemen ofzo

sirius: dat is een bus.

anderling: oké iedereen we gaan met alle vijfde jaars op vakantie naar massembre een klein dorpje in de ardennen. er zijn alleen maar dreuzels dus iedereen toverstok afgeven!!

sirius: WAT !! een week lang tussen de dreuzels zitten???

anderling: ja meneer Zwarts en we gaan met de afdelingen strijden om de kampbeker.

james du ook tegen zwadderich?? (A)

anderling: uiteraard

sirius, remus en james kijken elkaar breed grijnzend aan. dit kon nog wel eens leuk worden

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen