Foto bij de dreuzelvakantie 12

sorry hij heeft even geduurd maarmaarmaar!!:
ik ben terug! xD

*Remus pov*

!!!ETEN!!!

We volgenden onze neuzen en kwamen uit bij het kamp van... de leraren!!o.O
dat was 1 van de schokkendste belevingen ooit!!
pr perkamentus had kennelijk een gitaar laten spelen en iedereen was aan het zingen,
of beter iedereen deed een dappere poging tot zingen. maar dat was even onbelangerijk want aan de rand van het kamp zagen we een enorme ham hangen. :9~ sirius begon al een heel kwijlspoor achter te laten.
we zaten zo dichtbij en toch konden we er niet aan... of toch??
ik kreeg een idee
"psst jongens, heeft iemand een idee om die ham te pakken te krijgen??"
iedereen schudde zijn hoofd, behalve Peter
die zei:" ik heb een plan!! Kijk die ham is ongeveer 30 meter van ons verwijderd, met een hoek van 32°in de helft van het lijnstuk van punt A tot punt B dus als Remus en Sirius met een snelheid van 30 km\uur naar daar lopen, is er een kans van 31/1000 dat ze weg kunnen zijn voor punt c et merkt. snappie??"
:S oke daar had ik dus niks van begrepen,
ik keek sirius aan en zag dat hij er nog minder van snapt, James was half in slaap gevallen.
"ik heb een beter idee"zei sirius
we keken hem allemaal hoopvol aan, maar hij zei:ik doe het wel alleen jullie zullen aleen in de weg lopen" hij grijsnde naar ons en begon zonder aanleiding naar de ham te spurrten, de leraren zouden hem niet hebben opgemerkt als hij niet superluid VICTORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! was beginnen schreeuwen.
het gevolg was dat de leraren ons door hadden
toen sirius dat eindelijk ook doorhad, begon hij RENNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENN!!!!!!!!!!!! te gillen,
we liepen zo hard we begonnen zo snel mogelijk door het bos te lopen,tijdens het lopen hoorde ik james vragen:"Wat was nu je geweldige plan??" " Die ham pakken en der als de sodemieter vandoor gaan!!"

Reageer (2)

  • Roseaa

    Coowwll,,
    Snel doorgaann XD

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    haha:D geweldig:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen