Foto bij 053

Sam ging met een hand door haar gezicht. ‘Het spijt me echt heel erg’. Zayn liep naar haar toe en sloeg zijn armen om haar heen. ‘Het geeft niet, ik vond het wel grappig om je een keer zo te zien’. Sam lachte. ‘Nou, bedankt’. Hij keek haar even aan. Ze had zijn perfect bruine ogen nog het meest gemist. Ze sloeg haar armen om zijn nek en drukte zich nog een keer tegen zich aan. ‘Weet je vader eigenlijk al van ons?’. Ze kon het niet helpen om even de glimlachen. ‘Ons’ klonk zo leuk. Toch had hij hier wel het moment mee verpest. Ze had hem wat intelligenter ingeschat. Met een zucht liet ze hem los. Ze keek hem aan en schudde haar hoofd. ‘Nee…’, gaf ze toe. Zayn keek haar even nadenkend aan. ‘Kijk…’, begon hij. ‘Het maakt mij niet veel uit wanneer je het hem verteld, maar we kunnen wel elk moment gefotografeerd worden en dan ben zijn we de lul’. Ze knikte. ‘Daar heb je wel gelijk in ja…’. Ze keek een beetje om zich heen. ‘Maar ik ben gewoon heel bang voor zijn reactie’. Zayn pakte haar kin vast en keek haar aan. ‘Het is beter als jij het hem verteld, dan dat hij er op internet achter komt’. Ze zuchtte en keek in zijn ogen. ‘Als jij weer terug gaat, zal ik naar hem toe gaan, goed?’. Hij glimlachte. ‘Doe maar’. Sam liep naar de tafel, waar ze haar kop thee pakte en weer op haar stoel ging zitten. Zayn liep achter haar aan en kwam tegenover haar zitten. Hij stroopte de mauwen van zijn trui op. Sams ogen vlogen even over zijn rechterarm. ‘Heeft je moeder geen problemen met… Nouja… Met mij?’, vroeg hij. Ze nam een slok thee. ‘Nee, met kerst liet Brooke een foto van je zien en ze vond je wel leuk’. Ze lachte bij de herinnering. ‘Dus dat het probleem niet’. Zayn moest ook lachen. ‘Wanneer ga je weer terug?’, vroeg ze. ‘Niet dat ik je weg wil hebben!’, voegde ze er snel aan toe. Hij sloeg zijn armen over elkaar. ‘Morgenmiddag, ik moet overmorgen werken’. Hij liet zijn kin op zijn armen vallen. Het viel Sam nu pas op hoe moe hij eruit zag. ‘Je werkt wel heel veel, volgens mij’, merkte ze op. Hij knikte. ‘Nieuw album dit, nieuwe tour dat, signeersessie hier, interview daar…’, mompelde hij, terwijl hij zijn ogen even dicht deed en met zijn gezicht over zijn armen ging. Hij zuchtte diep. ‘Het is niet dat ik het niet leuk vind… Ik vind het echt geweldig om zoveel te kunnen zingen, maar alles wat erbij komt is soms wel erg vermoeiend’. Hij keek Sam weer aan. Ze glimlachte bemoedigend naar hem. ‘Je kunt het wel aan’, stelde ze hem gerust. Hij grinnikte zachtjes. ‘Het komt wel goed’. ‘Waar slaap je eigenlijk?’, begon ze over een ander onderwerp. ‘Uhm…’. Zayn sloot zijn ogen weer. ‘Ik heb eigenlijk gewoon wat spullen gepakt en ben op het vliegtuig gestapt’, vertelde hij. ‘Dus je hebt nog geen slaapplaats?’, concludeerde Sam. Hij schudde zijn hoofd. ‘Je mag nog steeds wel bij mij in bed, maar ik vrees dat dat wat krap wordt’. Hij lachte en opende zijn ogen weer om haar aan te kijken. ‘Nee, de vorige keer was dat ook niet echt ideaal’. Sam bloosde lichtjes en keek de andere kant op, wat hem nog harder deed lachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen