Foto bij wish × twenty-nine

× You jump, I jump. Remember? ×


Vroeg hoofdstuk!
Ik weet namelijk niet of ik straks nog kan posten, of morgen..
Mijn weekend is weer superdruk
aangezien zaterdag zo'n soortgelijke dag wordt als vorige week.
Zondag wordt alweer huiswerk-dag, maar dan post ik wel weer normaal! (flower)

HAPPY VALENTINE'S DAY!
Wie onder jullie heeft er een vriendje om het mee te vieren?
Zo niet, same here..
Speciaal voor Valentijn een kleine Ask The Abo Special:
1. Hoe noemt je vriendje? Als je er een hebt.
2. Heb je een crush? Zo ja, beschrijf hem even.
3. Celeb crush?
4. Beschrijf je type?
5. Welk cadeau zou je willen krijgen voor Valentijn?
6. Hoeveel vriendjes heb je al gehad?
7. Vind je Valentijn een leuke dag?
8. Als je een vriendje hebt, welk cadeau geef je aan hem en welk heb je gekregen?
9. Favoriete lovesong?
10. Wat doe je op zo'n dag als deze, als je single bent?
Yes, I'm very curious when it comes to love.
Ik beantwoordt de vragen bij het volgende hoofdstuk,
want dat is het échte Valentijn-hoofdstuk.
xoxo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Niallerslove

    Dit is zo extreem leuk, al die wensen!

    7 jaar geleden
  • Fortius

    HAPPY VALENTINE'S DAY FOR YOU TOO, HONEEEEEEYY!
    Heb ik dat al een keer gezegd? Oopsie.
    Ik zal dan maar je vraagjes beantwoorden alsof ik me daardoor nog niet meer forever alone ga voelen.
    1. Hoe noemt je vriendje? Ik heb er geen. Snik.
    2. Heb je een crush? Ja, die heb ik. Dat weet je.. Hij heeft blond haar en bruine, lieve ogen. Hij is een sportief type en heeft ongeveer dezelfde muzieksmaak als ik. Maar je kent hem al, honey.
    3. Celeb crush? Louis Tomlinson, Logan Lerman, Ed Westwick.
    4. Beschrijf je type? Blond haar, bruine ogen. Eigenlijk ongeveer hetzelfde als m'n crush.
    5. Welk cadeau zou je willen krijgen voor Valentijn? Een boeket rozen!
    6. Hoeveel vriendjes heb je al gehad? Twee.
    7. Vind je Valentijn een leuke dag? Ja, ja, ja! Het is zo leuk om verliefde stelletjes bij elkaar te zien.
    8. Als je een vriendje hebt, welk cadeau geef je aan hem en welk heb je gekregen? No boyfriend.
    9. Favoriete lovesong? You and I - One Direction.
    10. Wat doe je op zo'n dag als je single bent? Met vriendinnen overleggen wat zij gekregen hebben en hoe hun dag was en dromen natuurlijk, over hoe mijn Valentijnsdag eruit had kunnen zien met een bepaald iemand.
    Jij hebt niets te klagen, jongedame. Jij krijgt tenminste nog aandacht van boys, ik niet!
    Toch hou ik van je (;
    xxx

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Ik wil ook met dolfijnen zwemmen. Vroeger wilde ik altijd dolfijnentrainster worden.

    Vragenlijst:
    1. Hoe noemt je vriendje? Als je er een hebt. My beautiful baby; my loving princess, my sleeping beauty.
    2. Heb je een crush? Zo ja, beschrijf hem even. Die had ik, tot ik een relatie met hem kreeg.
    3. Celeb crush? Dan denk ik toch Ewan McGregor en Benedict Cumberbatch.
    4. Beschrijf je type? Lief, zorgzaam en behulpzaam.
    5. Welk cadeau zou je willen krijgen voor Valentijn? Het maakt me niet zoveel uit wat ik krijg, als ik maar de liefde van mijn vriend krijg.
    6. Hoeveel vriendjes heb je al gehad? Eén en dat is mijn huidige vriend.
    7. Vind je Valentijn een leuke dag? Sinds dit jaar wel.
    8. Als je een vriendje hebt, welk cadeau geef je aan hem en welk heb je gekregen? Ik heb voor hem het refrein van het liedje The Way opgeschreven en in een fotolijstje gestopt. Daarnaast heb ik hem ook een enorme 3D kaart gegeven. Zelf heb ik I love you chocolaatjes gehad en een grote kaart.
    9. Favoriete lovesong? Ariana Grande - The Way ft. Mac Miller
    10. Wat doe je op zo'n dag als deze, als je single bent? Net zoals vorig jaar en de jaren daarvoor, ik zou niet doorhebben dat het Valentijnsdag is.

    1 decennium geleden
  • Bethel

    Super hoofdstuk met een super wens! Dit zou ik ook graag nog een keer doen... (:

    1. Hoe noemt je vriendje? Als je er een hebt.
    Nope, geen vriendje.
    2. Heb je een crush? Zo ja, beschrijf hem even.
    .... ja :$ Hij heeft bruin haar en blauwe ogen.
    3. Celeb crush?
    COLTON HAYNES!!!! --> 1, 2, 3, 4,
    4. Beschrijf je type?
    Qua uiterlijk donker haar en lichte ogen...
    5. Welk cadeau zou je willen krijgen voor Valentijn?
    Maakt me echt totaal helemaal niets uit.
    6. Hoeveel vriendjes heb je al gehad?
    Euhm... Precies geen.
    7. Vind je Valentijn een leuke dag?
    Nah, het kan leuk zijn als je een relatie hebt, maar anders is het een gewone dag.
    8. Als je een vriendje hebt, welk cadeau geef je aan hem en welk heb je gekregen?
    Geen vriendje, geen cadeau (;
    9. Favoriete lovesong?
    Mogen dit er meer dan één zijn? All of me - John legend & Wonderwall - Oasis
    10. Wat doe je op zo'n dag als deze, als je single bent?
    Niets anders dan anders eigenlijk, hahah.

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Wauw super gaaf! Ik wil ook nog ooit met dolfijnen zwemmen (: Lijkt me een super ervaring.

    1. Hoe noemt je vriendje? Als je er een hebt.
    Fab (hij heet Fabiën) of schatje/liefje ofzo (:
    2. Heb je een crush? Zo ja, beschrijf hem even.
    Mijn vriend is ook mijn crush, haha. Hij heeft bruine haren, grijs/groene ogen, is iets langer dan ik ben.. Haha en als je hem wil zien, staat er een foto op mijn profiel en in mijn fotoboek (:
    3. Celeb crush?
    Heb ik niet
    4. Beschrijf je type?
    Ik heb niet een bepaald type waar ik op val.
    5. Welk cadeau zou je willen krijgen voor Valentijn?
    Ik hoef niet per se een cadeautje, gewoon samen zijn met mijn vriend is genoeg (: . Maar anders zou ik graag een armbandje of een ketting willen krijgen. Of gewoon een roos.
    6. Hoeveel vriendjes heb je al gehad?
    Voor mijn huidige vriend heb ik officieel één ander vriendje gehad.
    7. Vind je Valentijn een leuke dag?
    Ja :3, toch wel. Ik vind het altijd zo leuk om al die dingen in de winkels te zien, ondanks dat ik ze eigenlijk nooit koop, haha.
    8. Als je een vriendje hebt, welk cadeau geef je aan hem en welk heb je gekregen?
    Ik geef niets aan hem en ik verwacht ook niet dat ik iets van hem krijg, maar we gaan straks samen uit eten ^^
    9. Favoriete lovesong?
    Pff, goede vraag. Ik heb niet echt een favoriete lovesong..
    10. Wat doe je op zo'n dag als deze, als je single bent?
    Als ik single zou zijn, zou ik doen wat ik normaal gesproken op vrijdag doe haha. Tv kijken, wat op mijn laptop rondhangen en op tijd naar bed. Dit doe ik normaal gesproken samen met mijn vriend, maar deed ik voordat we een relatie hadden ook vaak. Dus ik denk dit (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen