Foto bij I'm an addict -1-

:3

"Ashley? Heeh, ash? ASHLEEEEEEEEEEEEEYY", ik schrikt wakker, je keek rond en je zag dat de hele klas zat te lachen. "Was ik in slaap gevallen?" zeg je suf. Je beste vriendin Stephanie kijk je lachend aan, "Ja, kind off!". Je leraar kijkt je boos aan, "Nog één keer en je komt mijn les niet meer in, heb je dat begrepen Ashley Mosely?", "Ja hoor meneer!" en jij en Steph beginnen te grinniken. Eindelijk gaat de bel, dit uur leek wel eeuwen te duren. Het was gelukkig wel het laatste uur, jullie lopen het lokaal uit en lopen naar de kluisjes, gelukkig is het over een paar daagjes wel zomervakantie, had je wel verdient vond je. "Had ik nog wat gemist?" vraag je lachend aan Steph. "Nee hoor, hij bleef maar doorzeiken over het milieu en blablablaa, je weet het wel" beantwoord ze je. Jullie pakken de fietsen, geven elkaar een knuffel en gaan ieder een andere kant op.

Je probeert je mp3 uit je broekzak te priemen, en hij viel ondertussen bijna op de grond, maar je hebt hem onderhand wel. ’I got these memories, they're all of you and me’ klinkt er gelijk uit je oortjes, ik dacht gelijk aan toen ik nog in New York woonde, de jongen, mijn beste vriend, het is al wel een tijdje terug.. Volgens mij was zijn naam iets met Chris? Geen idee, kan er even niet meer op komen. Nja anywayzz, ik zie hem vast nog wel een keertje, right? Ik mis het luxe leven in New York, heel erg, bedenk je nu pas, maar het is wel beter, je ouders hadden zulke ruzie het laatste jaar.. Nog even en ze sloegen elkaar hun hersens in, dat konden ze gelukkig nog wel voorkomen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen