Vandaag gaan we naar Groznjan, een klein plekje boven op een berg, schijnt een Jazz dorpje te zijn, klein... Maar dat maakt mij niks uit. Ik vind het heerlijk, 's Ochtends even door een stadje of zo lopen, even de cultuur hier bekijken en dan lekker aan het zwembad of de zee. Vanmiddag hebben we aan Lou belooft om naar[het waterpark bij het hotel te gaan.
Ik zet een nieuw liedje aan op mijn Ipod, Backseat Serenade van All Time Low echt een zomer liedje, wel een rare tekst, maar toch een heel leuk lied.
Ik neurie de melodie zachtjes mee, de jongens hebben ook oortjes in, toch wilt Niall met mij mee luisteren. Ik geef hem een van mijn oortjes en Liam, die aan de andere kant naast me zit besluit ook mee te luisteren, hij komt heel dicht regen me aan liggen waardoor hij mee kan luisteren met het geluid dat uit het oortje komt.
FLITS... Harry maakte een foto, hij heeft de foto camera en verzorgd deze vakantie de foto's.
Verbaasd kijk ik op.
"Jullie zagen er zo schattig uit met z'n drieën." Lacht hij schouder ophalend.
Ik laat het en luister aandachtig verder.

"Voor jou." Niall's stem klinkt van achter me en ik draai me om. Niall staat voor me met een doosje in zijn hand.
Met een glimlach neem ik het aan, begeleid door het geluid van een flitsende camera. Harry.
Ik open het, een muziekdoosje, met het liedje 'We Are The Champions' van Queen.
"Dank je! Zo mooi!" Met een mega glimlach knuffel ik Niall, die me optilt, ook onder begeleiding van een flitsende camera. Als ik weer terug op de grond sta geef ik Niall een kus op zijn voorhoofd, guess what? ONDER BEGELEIDING VAN EEN FLITSENDE CAMERA!
"Harry, kijk! Muziek doosjes." Roept Niall.
Als een hond rent Harry naar het ini mini winkeltje en komt even later terug met een doosje van het liedje 'Let It Be' van de Beatles.
Ook Liam, Zayn en Louis hebben er een gekocht. Liam en Louis hebben 'Yesterday' en Zayn heeft 'Love Me Tender' van Elvis.

De hele weg terug klinkt het geluid van alle drie de liedjes door elkaar, arme oren...
"Know what?" Roept Liam dan keihard, om boven al het geluid uit te komen.
Meteen is het stil. "What?" Zeggen we in koor.
"Laten we een leuk album opzetten, Anne geef je Ipod eens..." Liam steekt zijn hand uit om mijn Ipod te ontvangen. Ik doe braaf wat hij me vraagt en overhandig de Ipod.
Liam draait zich om en steekt een kabeltje in mijn Ipod, niet veel later staat er op het scherm in de auto (busje) een lijst, met mijn liedjes.
Ik glimlach, van opwinding, mijn muziek door de hele auto, YEAH BUDDEHHHH.
Liam gaat naar mijn afspeel lijsten. Meteen draaien er vijf verbaasde gezichten naar me.
"Tja, uhm... ik ben slecht met namen?" Ik haal mijn schouders op.
Meteen begint Niall te lachen, ja.. hij zal dit wel leuk vinden.
Ook Louis schiet in de lach....
Oh en die afspeel lijsten, ze hebben namen zoals: 'Bacon' 'Cheese' 'Potato' en die shit...

Heya,
Sorry dat ik steeds minder vaak schrijf!! Ik probeer echt zo veel mogelijk te schrijven!!
Wordt het niet saai trouwens?

Oh en hier de link naar het hotel, het is een echt bestaand hotel. (Ik ben er geweest) Dus alle foto's zijn zoals ze in het verhaal ook zijn... Kijk maar eens.
http://www.booking.com/hotel/hr/village-sol-garden-istra.en.html?aid=318615;label=New_English_EN_ROW_Hotel-OAIlk_J4_GKPAUB*V8wv0AS25582900945:pl:ta:p1:p2:ac:ap1t1:neg:kw_inurl:en.html%23inurl:booking.com/hotel:ws=&gclid=CKLVssmSmbkCFfLItAodi1QAnAHotel Sol Garden Istra

Lots of love (: x

Reageer (3)

  • Multiply

    Ik moest echt lachen bij deze zin:

    ''guess what? ONDER BEGELEIDING VAN EEN FLITSENDE CAMERA!''


    Haz, Haz. *schudt ongeduldig haar hoofd*
    In ieder geval, dit is NIET saai! Maar juist SUPER leuk!

    x

    1 decennium geleden
  • 1DbeterdanJB

    Aktie! Ga vreemd of zo xd

    1 decennium geleden
  • Lexia

    Ik zou echt iets naar harry hebben gegooid en zijn camera
    Snel verder
    oh en op de link ik kwam uit op een site met allemaal hotels dus idk welke het was/is
    Oja ps
    LIAMMM STOUTERD ZO VALT HET WEL HEEL ERG OP DAT JE OP ANNE BENT (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen