Foto bij wish × thirty-four

× You jump, I jump. Remember? ×


Hoe was jullie dag?
Ik had vandaag twee uur wiskunde en een uur fysica, ugh.
xoxo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Niallerslove

    Taxi Jason, geweldig, dat einde is ook echt tof, haha!

    7 jaar geleden
  • Fortius

    Twee uur wiskunde en dan nog een uur fysica, hoe overleef je zoiets?
    Ik zou eraan kapotgaan!
    Mega hoofdstuk! Like always...
    Dit heb ik ook een keer geprobeerd met m'n vrienden, maar een van de jongens kreeg een klap in z'n gezicht, dus toen zijn we maar gestopt...
    Love ya,
    xxx

    1 decennium geleden
  • Solavellan

    Super hoofdstuk! :)

    Ik ben vandaag naar 't spoed geweest voor mijn vriendin die haar had bezeert bij LO en er moest iemand et haar mee tot haar mama er was. Daardoor heb ik wel fysica gemist (yes!) en in de namiddag hadden we Fancy Fair(voor een goed doel dingen aan elkaar verkopen). Dus vielen er nog 3 lesuren weg. =)

    1 decennium geleden
  • Derks

    Mijn dag vandaag?
    Vakantie, heerlijk.


    OH GOD IK WIL OOK DOCENTEN KOPPELEN ALS DAN MN LESSEN UIT VALLEN

    GEWELDIG DIT

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Hihi leuk leuk! Ik hou echt van je verhaal :3. Ik lees het ook altijd als laatste, want ik bewaar graag het leukste voor het laatste, haha.
    En dat laatste dat Pieter dat tegen Jason zegt, hahaha (: leuk leuk!

    Mijn dag was vermoeiend, ik had stage. Het was wel leuk, maar het was een lange en drukke dag. Dadelijk maar naar bed, zodat ik morgen wat uitgerust op mijn stage kom ;p.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen