"Weet je Anne? Jij kan best goed zingen!" Het is Harry die kennelijk heeft geluisterd naar maar gegil.
"Uhm... Dank je?" Ik deed mijn best niet eens, maar eigenlijk raakt me dat heel diep. Ik wilde vroeger altijd al zangeres worden, ondanks dat niemand achter me stond. Behalve mijn zus. Zij geloofde in me, als enige. Samen zouden we de wereld overnemen met onze muziek, die ik meestal schreef. Maar zelfs mijn ouders zeiden dat we, en dan vooral ik, het talent niet hadden. Als je dan uit de mond van een Styles hoort dat je goed kan zingen terwijl je niet eens echt je best doet, raakt je dat.
"Zing eens." Beveelt Liam me.
"Ja Liam, zo werkt het... Ze onze bewaking niet!" Reageert Niall meteen fel.
Ik glimlach triomfantelijk en probeer me er onderuit te praten. "Wat is het plan vanmiddag en vanavond?"
"Waterpark." Reageert Louis nog voordat ik mijn zin af heb.
"Waterpark dus, en wat nog?" Glimlach ik.
"We kunnen vanavond eens het dorpje in lopen..." Denkt Liam mee. Iedereen knikt, slim plan.
"En vanmiddag even naar de zee, die ligt toch maar een paar meter van het hotel vandaan." Bedenkt Zayn.
"Dat lijkt me een slim plan!" Roep ik enthousiast.
Ook de rest zegt iets in die richting en dan zien we het hotel al verschijnen, de chauffeur laat ons aan de ingang uitstappen en vrijwel meteen lopen we allemaal richting de liften, om naar onze kamers te gaan.
Binnen een uur liggen we allemaal op onze lig bedjes. Het is zo'n dertig graden dus warm genoeg.
"Ga je even mee zwemmen?" Vraagt Niall de naast me ligt.
"Is goed!" Antwoord ik en ik sta op. Niall loopt voor me en net op het moment dat hij het water in wilt duiken duw ik hem erin.
"Hey, waar had ik dat aan verdiend?" Lacht hij, kuchend van het water dat hij heeft door geslikt.
"Aan het feit dat je zo damn cute bent." Glimlach ik.
Ik ga het water in door middel van een radslag.
"Wauw, impressive." Zegt Niall droog als ik opnieuw boven water kom.
"Weten jullie wat, we gaan een wedstrijd doen tussen jullie." Het is Harry die zijn benen in het water laat bungelen terwijl hij op de rand zit.
Ik kijk even verbaasd naar Niall die hetzelfde bij mij doet.
"Ik geef jullie opdrachten en dan kijken we wie het beste is in het water." Legt Harry uit.
"Klinkt leuk!" Antwoord ik, afwachtend op wat Niall ervan vindt.
"Let's do this!" Een geniepige glimlach ontstaat op zijn gezicht, zoals hij zei: Let's do this!
"Oké, eerste wedstrijd: Langst onderwater blijven." Kondigt Harry aan. Zayn heeft zich ondertussen naast Harry gevestigd en zal waarschijnlijk voor scheidsrechter gaan spelen.
"Drie, Twee, Een, GO!" Roepen Harry en Zayn tegelijk.
Ik ga meteen onderwater, maar al snel raak ik behoorlijk buiten adem, dit ga ik niet winnen. Na zo'n twintig seconden kom ik boven, terwijl Niall's hoofd nog steeds onderwater is. Zodra hij ook boven is juicht hij.
"Ja ja, terecht gewonnen." Zegt ik nep-geïrriteerd.
"Next one, Zayn, deze is voor jou." Gaat Harry verder.
"Uhm, wie het langst een handstand kan maken onderwater." Kondigt Zayn onze volgende challenge aan.
Dat kan ik wel winnen, tenzij Niall net zolang op zijn hoofd kan staan als dat hij zijn adem kan inhouden.
"Alright, 3,2,1, GO!"
Ik ga weer meteen onder en plaat mijn handen goed, ik zorg ervoor dat mijn benen mooi recht zijn, maar al snel voel ik dat het zo stabiel is, dus leg ik ook mijn ellebogen op de grond waardoor mijn gehele onderarm op de bodem steunt. Dit kan ik wel even volhouden, helaas als ik boven kom, gaan Niall's benen pas omlaag. Sh*t weer verloren!
"Anne wint!" Roept Zayn.
Wat? Ik win? "Ik win?" Verwoord ik mijn gedachten.
"Ja, Niall ging een heel stuk later onder en kwam niet veel later boven." Legt Zayn uit. Ik maak een 'oh' geluid en juich dan. Gelukkig kan Niall er ook wel mee lachen.

Reageer (2)

  • Lexia

    OMG
    Liam is poeppig
    kom ik aan met me droge reactie

    1 decennium geleden
  • Multiply

    OH MY GOSH! DAT DOE IK OOK ALTIJD OP VAKANTIE!!! WTF, SAME THOUGHTS!!!


    Dat laatste stuk weet je wel!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen