Foto bij Waardan?!

Dit is sindy's moeder. Ze ziet er niet slecht uit hea?! :P

Je moeder draaid haar hoofd om en kijkt jou aan. "Je vader is gevonden!" Echt? Wauw. "Mam waar dan? En levend?" "Ja waarscheinlijk leefd hij nog. Hij is gevonden in België. De dader had een vakantie huis in België, het schijnd dat de dader familie was van Jan." Je bent blij en rent naar boven. Je belt Milan meteen. "Milan?! Ik moet je wat vertellen. Mijn vader is gevonden. Levend waarscheinlijk." "Sindy dat is geweldig!" Je straalt helemaal. "Wacht even Milan, ik heb een wisselgesprek. Met Sindy Visser?!" "Haai met Bill. Ik hoop dat je me nog kent?! Ik heb een klusje voor je. Morgen is het zaterdag. Dan kom je naar het park toe. Om 10 uur 's ochtends. En zorg dat niemand je ziet!" En Bill stopt zijn gesprek. "Milan?! Ben je er nog? Er is wat ergs gebeurt net. Bill belde. Ik moet morgen een klusje voor hem doen in het park. Om 10 uur 's ochtends. Ow Milan ik wil dit niet meer" "Lieverd ik zal morgen achter een boom gaan staan. Ik zal op je letten en als er wat met je gebeurt, zal ik er voor je zijn!" "Dankje Milan. Je bent echt een lieverd." "Ja jij ook Sindy!" "Doegg" Je hangt op. Je ben zo blij met Milan. Je zou hem niet meer kunnen missen.

-Zaterdag-
Je loopt 's ochtends vroeg over het bruggetje. Je bent bijna bij de bankjes, waar je afgesproken had met Bill. Je ziet hem al zitten. Hij heeft een mysterieus pakje naast hem liggen. Je gaat naast hem zitten. "Ik wil dat je dit pakketje naar een vriend van me brengt." "Wat zit er in dan?!" Dat wil je wel graag weten. "Dat gaat je niks aan Sindy!!!" Bill geeft je een briefje waar alle gegevens opstaan die jij mag weten. Je neemt het pakketje aan. Bill legt zijn hand op de jouwe en zegt: "Niemand mag weten wat jij doet en voor wie. E n maak het pakketje niet open!" Je knikt en loopt weg. Je besluit om het pakketje snel en wel meteen af te geven. Als je uit het park loopt, ver uit het zicht van Bill, komt Milan naast je lopen.

Ditt is het einde van het hoofdstuk!!!!:P

Reageer (3)

  • daredreaming

    Kben benieuwd hoe het verder gaat
    Snelv erderr!! --}

    xx(K)

    1 decennium geleden
  • nerveus

    Spannend, snel verder (hoera)

    1 decennium geleden
  • damnshinoda

    ik wil weten wat het in het pakketje ziiiit.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen