Foto bij EEN LAATSTE EERBETOON

Ons verdriet is immens en diep. We zijn allemaal verpletterd. Verslagen.

Help ons dit diepe verdriet te dragen.

Laat ons dicht bij elkaar zijn om afscheid te nemen van
Joachim Colpaert

Trouwe, getalenteerde, gedreven speler bij Tafeltennisclub Philips-Willem Diest

Geboren in Brasschaat op 18 juni 1991

Gestorven in Diest op 15 november 2009


lieve quizertjes.
Ik schrijf hier tegewoordig niet zo vaak meer. Maar deze ene keer maak ik graag een uitzondering.
Het zit namelijk zo: Zondag avond om half 8 is iemand van bij mij in school overleden. Hij had zichzelf voor de trein gesmeten. Ik zou graag nog een laatste berichtje voor hem hier opzetten om zo ook te laten zien dat hij toch wel iets voor mij betekende.
Deze is voor jou Joachim!!!!


(het filmpje is Joachim's laatste opname, voor meer filmpjes ga naar: http://www.youtube.com/user/wwooozww#p/a/u/1/ZWplbCwjY9g )

[url] http://www.youtube.com/watch?v=hTk3lksJ-PE [/url]

Een fel licht, het immense lawaai, nog één keer diep adem halen en… alles was weg.
’S Morgens tijdens de les te horen krijgen dat je zelfmoord hebt gepleegd was de hardste klap die ik in mijn leven ooit heb moeten verwerken. Onze hele school is deze week in rouw geweest om dit zware verlies. We zagen je allemaal graag.
Maar een vraag die ons op de lippen blijft liggen is nog altijd ‘waarom?’ je had nog een heel leven voor je en je had de beste vrienden die iemand kon wensen. Hadden we maar meer gepraat dan was dit niet allemaal gebeurt, denk ik steeds. Was er maar iets geweest waardoor ik je kon tegen houden spookt er steeds door mijn hoofd.
Gisteren jouw nog een laatste groet komen brengen deed me inzien hoe sterk je de mensen in onze school wel niet beïnvloed hebt, en waarom ook niet, je was een geweldig persoon met een groot hart.
Je kon geweldig muziek spelen, je was een geweldige tafeltennisspeler en nu.. is alles weg. We missen je elke dag een beetje meer, en iedereen was er kapot van toen dit ons te oren kwam. Ik hoop dat je nu rust hebt gevonden en dat je laatste minuten niet uit twijfel en spijt bestonden maar uit vastberadenheid en moed.
We zullen voor eeuwig aan je denken, en je hebt een vast plekje in mijn hart.
Tot ziens Joachim, ik hoop dat we mekaar nog eens zien.

Reageer (12)

  • tubbietoost

    Dit is mooi geschreven...

    1 decennium geleden
  • Thyra

    Heel veel sterkte!

    1 decennium geleden
  • Lullabies

    <33

    1 decennium geleden
  • Holmes

    Veel sterkte,hé!
    Mooi tekstje,heel persoonlijk. Diep ontroerd
    (huil)
    Succes.

    1 decennium geleden
  • Nelee

    Veel sterkte meid (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen