Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and eighty-four]

LALALALAAAAAAAA

Toen ze eindelijk bij de rest waren, keken die hen raar aan.'Eu..Peter?'vroeg Susan en staarde hem aan,'Shirt?'Hij keek vlug naar zijn buik en borst en liep beschaamd terug naar de ziekenkamer. Hij was zijn shirt vergeten aan te doen. Lucy giechelde en Edmund en Caspian lagen dubbel. 'Hallo,'zei een stem achter hen. Ze draaiden zich om en zagen een verlegen Alan.'Pap!'riepen Selena en Gabrielle en knuffelden hem. 'Het spijt me zo,'zei hij beschaamd,'Het was niet mijn bedoeling!''Ooh Alan!'zei Bella,'We weten ook wel dat het niet je schuld is! Het is die van Glozelle! Je bent beetgenomen..'De anderen waren het met haar eens. Alans blik viel op Alex, zijn eigenlijke zoon.'Alex..,'zei hij ontroerd,'Alex!'Hij liep naar hem toe en knuffelde hem. Als je hen twee nu zo zag, kon je wel echt zien dat het vader en zoon was. 'Pap..,'zei Alex trillerig,'Pap. Waarom?''O, jongen toch!'zei Alan en zuchtte,'Ze hielden me bij je weg! Ze zorgden dat ik niet bij je in de buurt kon komen..'Ze waren echt blij elkaar terug te zien, terug een te zijn.'Selena!'riepen Nathalie en Evi en gingen naar haar toe,'Sel; het is over! Ik ben zo blij!'zei Nathalie gelukkig.'We moeten naar Archenland,'zei Evi,'De verassing..van Aslan moeten we nu. Geweldig toch?''We zien elkaar zeker nog,'glimlachte Nathalie,'Dat is beloofd.''Zeker,'grijnsde Selena en knuffelden hen alletwee,'Veel geluk en laat iets weten!' Ze knikten en wanneer ze allemaal afscheid hadden genomen, vertrokken ze met hun ouders. Peter was inmiddels terug en hij keek wat beschaamd naar de grond. 'Koningen en koninginnen,'zei Alicia die er opeens bijstond,' We vertrekken nu terug naar het bos, we zijn op onszelf.''Ja hoor,'zei Edmund,'Erg bedankt! We zijn jullie eeuwig dankbaar!' Ze knikte en was weer weg. 'Het is over!'zei Gabrielle gelukkig en sprong samen met Lucy in het rond. 'Hé,'zei Bella verbaasd en keek om zich heen,'Waar zijn Alex en Raven?' Iedereen zocht hen met hun ogen en toen zagen ze ze. En wat waren ze aan het doen? Ze waren aan het zoenen.

Reageer (5)

  • Eef95

    xD zoenen

    ik ben zo benieuwd naar de verrassing

    1 decennium geleden
  • Pylae

    I knew it they were gonna kiss. (A)

    Haahah, Peter mag wel vaker zijn shirt vergeten.

    1 decennium geleden
  • Limnaden

    Ik vind je story echt Super!!!
    Ben gistermiddag begonnen met lezen en heb hem nu uit..
    Je story is gewoon GE-WEL-DIG!!!

    Snel verder

    <33!

    1 decennium geleden
  • HARREH

    En snel verdééér. :Y)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Haha, shirt vergeten. ><
    Oeeeee, Alex en Raven. (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen