Foto bij wish × thirty-five

× You jump, I jump. Remember? ×


Ik weet nooit wat ik in de intro moet schrijven..
Dus hou ik het maar simpel :Y)
What do you guys think? (flower)
xox

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Niallerslove

    Dit is zo ontzettend lief. Pieter is geweldig. Ik blijf wel maar denken aan over een ruime 300 dagen, kan Pieter ermee om gaan?

    7 jaar geleden
  • Fortius

    What I think?
    I think that you're absolutely amazing and so is your story. You're very talented and I'm sure you'll make it when you grow up. In writing or sports or job or whatever. Because that's just you. You're amazing in everything you do, so I guess you could be a bestselling writer, a professional handball player, a professional sport star, a musician, a genius... Why are you good in every single thing you do? Because you deserve it, honey! You've been through a lot, so it's even more beautiful to see that you're that strong. God gives his hardest battles to his strongest soldiers, like you'd always say. It's true as hell, because I've never met anyone that strong, mentally and physically. I love every little thing about you and I'm sure that I'm definetely not the only one. There's someone out there who loves every little flaw you hate about yourself. Wait for it, boo, you deserve the very best.
    That's what I think.
    Ik heb geen idee waarom ik het allemaal in het Engels zei schreef.
    Love ya,
    xxx

    1 decennium geleden
  • Chantilly

    Brasley. Jakkes.

    1 decennium geleden
  • Snuf

    Snoezig(H)

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Super leuk :3
    Skyler en Pieter zijn echt schattig <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen