Foto bij 059

Zayn
Kom is naar het dak. Xx

Een paar dagen later duwde Sam onzeker de deur aan het einde van het trappetje open. ‘Zay-‘. Ze stopte abrupt met praten toen ze hem zag staan. Niall zat achter hem met een gitaar in zijn handen. Voor hem stond een stoel. Hij grijnsde naar haar. Zijn ogen glinsterden. ‘Wat doen jullie hier?’, vroeg ze argwanend. Zayn liep naar haar toe. Hij pakte haar hand en trok haar uit de deuropening, naar zich toe. ‘Dat zal je zo zien’. Hij drukte een kus op haar lippen. Sam glimlachte. Ze hield wel van deze verassing. ‘Kom’. Hij begeleide haar naar de stoel, waar ze op neer zakte. Vanaf het vlakke dak was uitzicht over heel Manhatten. De zon ging net onder, wat voor een betoverd mooie horizon zorgde. Zayn kwam voor haar staan. Hij keek even achterom naar Niall en knikte, waarna Niall begon te spelen. Eerst herkende ze het nummer niet. Pas toen hij begon met ‘Na na na na’ kwam het haar bekend voor. De akoestische versie van Girlfriend – Icona Pop. Haar glimlach werd iets breder. ‘All I need in this life of sin, is me and my girlfriend’, zong hij. ‘Down to ride till the happy end, is me and my girlfriend’. Hij knipoogde naar haar. Een lichte blos verscheen op haar wangen. ‘Where would you be? be without me? We’ll never find uit… What would I do? Do without you? We’ll never know now’. Hij zette een stap naar voren en pakte haar handen vast. ‘Talking ‘bout the lights, the dirt, the shit, that hurts, we’re not gonna turn around’. Ze kon maar niet ophouden met glimlachen. Gewoon het feit dat hij helemaal naar New York was gekomen om een liedje voor haar te zingen. Hij had zelfs Niall meegebracht om hem te begeleiden. ‘We’re doing this for good, for worse, the gift, the curse, we’re not gonna back down’. Hij liet haar handen los en zette weer een pas naar achteren. ‘All I need in this life of sin, is me and my girlfriend’. ‘Me and my girlfriend’, zong Niall in het kleine tussenstukje, wat Sam liet lachen. ‘Down te ride till the happy end, is me and my girlfriend’. ‘Me and my girlfriend’, zong Niall als laatste, waarna hij stopte met spelen. ‘Lieve Sam…’, begon Zayn. Ze giechelde zenuwachtig. ‘Ja?’, bracht ze uit. ‘Ik weet dat we nog niet zo lang bij elkaar zijn…’. Bij deze woorden viel haar mond een stukje open. ‘Je gaat toch niet…?’. Ze kon haar zin niet eens afmaken. Hij viste een doosje uit zijn achterzak en zakte op één knie. ‘… Maar ik wil mijn verdere leven met jou doorbrengen’. Hij opende het doosje. Een zilveren ring met een diamant in het midden kwam tevoorschijn. ‘Dus wil je met me trouwen?’. ‘… Mijn vader…’, bracht ze uit, stomverbaasd. ‘Ik heb met hem gepraat, hij vindt het goed’. Niall stond met een vertederde blik toe te kijken. Haar mondhoeken trokken omhoog. ‘Ja! Ja, natuurlijk!’, riep ze. Hij haalde de ring uit het doosje. Ze stak haar hand naar hem uit. Hij schoof de ring om haar vinger. Ze sprong uit de stoel en vloog hem om de hals.

Happy ending :)
Alleen nog de epiloog, dan is dit verhaal alweer afgelopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen