Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • Elis

    Mmh. Zayn doet raar en Harry doet nog vriendelijk raarder.
    Het is best raar dus. Haha, i'm so confused :(

    1 decennium geleden
  • xRomeeH

    Sorry dat ik nooit reageer! Ik reageer eigenlijk nooit omdat ik vind dat ik geen kritiek hoef te geven. Ik vindt je schrijfstijl echt geweldig en ik ben heeeel benieuwd waar het verhaal heen gaat :) !!

    1 decennium geleden
  • LittleDecoyX

    Nou, ik ben zeker confused nu. Ik weet echt niet wie ze zou moeten kiezen... Ze zijn allebei best wel heel erg awesome.

    En ik zal mijn best doen om elke keer te reageren. (ik doe het volgens mij soms wel soms niet)

    Ik hoop wel dat je snel verder gaat c:

    Kusjeknuffel
    xx

    1 decennium geleden
  • OhSnapItzMe

    sorry dat ik nooit reageer, dat is 1 omdat ik te lui ben en 2 heel vaak heb ik een hoofdstuk al weggeklikt en verwijderd voor ik bedacht dat ik nog wilde reageren. maar ik zal het proberen te onthouden :).

    niks tegen harry ofzo gurl maar kan je die voetjes asjeblieft heel snel terug naar zayn laten lopen. alvast bedankt. (love your schrijfstijl btw)

    1 decennium geleden
  • Puellae

    Hahaha leven ip koffie en kritiek! Geniaal! En het klopt hahahha.
    Mooi :')
    Haha

    En ik like dit stuk! Misschien toch beter Harry ..... Hij is wel badboy eh ... (I like that)
    Hihi
    Maar Zayn blijft een schatje....
    Ga anders snel verder dan komen we erachter hoe Harry is! (;

    Je schrijft super xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen