Foto bij Epiloog

Ze zat, zoals iedereen, te kijken naar het pasgetrouwde bruidspaar dat net aan hun eerste dans begonnen was. Het leek net een sprookje. Hij in zijn zwarte pak. Zij in haar witte bruidsjurk. Sommige mensen konden hun tranen niet binnenhouden. Iedereen, familie, vrienden, kennissen, waren overgevlogen naar San Diego, Florida. Het feest werd buiten gehouden. Op een grasveld met het strand en de zee erachter. De tafels en stoelen waren zo neergezet dat er in het midden een dansvloer was. Een wat oudere man stond achter een draaitafel ergens aan de rand van de dansvloer. Achter de tafels en stoelen stond een buffet klaar. Ook was er aan de andere kant een bar neergezet. Het was een grote bruiloft, dat zeker, maar niet overdreven. Het liedje eindigde en een vrolijkere variant begon. Mensen begonnen te klappen, dus deed ze gewoon mee. Verschillende stellen, jong en oud, kwamen de dansvloer op om met het bruidspaar mee te doen. Ze draaide zich om in haar stoel, weer naar de tafel toe. Ze zat aan tafel met Rick, Olivia, Niall, Harry, Liam en Louis. De laatste keek haar aan. Ze draaide haar hoofd naar hem toe trok een wenkbrauw op. Hij stak zijn hand naar haar uit. ‘Wil je met me dansen?’, vroeg hij met een knipoog. Haar ogen schoten van Louis naast haar, naar Oliva aan de overkant van de tafel, weer naar Louis. Ze had het gehoord. Ze keek haar zelfs even aan, maar ze leek niet boos. Het leek haar niks te kunnen schelen. Ze fronste lichtjes. ‘Nou?’, drong Louis aan. ‘Ja… Tuurlijk…’, mompelde ze. Als ze zich zo zouden gedragen, zouden de meisjes het niet lang volhouden.

Misschien hebben jullie hem al gelezen, maar de epiloog van Prima Ballerina is ook de proloog van The Golden Ring :)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen